Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7164

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1986

V provozu od: 1986

Vyřazení: 12. 6. 2015

Výrobní číslo: 175328

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 500 055 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
 9  829 čt 22.1. 5:2522.1. 21:42 7164+7165
 9  805 st 21.1. 5:5222.1. 0:35 7164+7165
 9  829 út 20.1. 5:2520.1. 21:42 7164+7165
 9  817 po 19.1. 4:4619.1. 18:37 7164+7165
 9  805 pá 16.1. 5:5217.1. 0:35 7164+7165
 9  805 čt 15.1. 5:5216.1. 0:35 7164+7165
 9  831 st 14.1. 5:3215.1. 0:05 7164+7165
 9  823 út 13.1. 5:0113.1. 21:20 7164+7165
 9  829 po 12.1. 5:2512.1. 21:42 7164+7165
 9  813 so 10.1. 5:0211.1. 0:05 7164+7165
 9  818 pá 9.1. 6:459.1. 18:19 7164+7165
 9  823 čt 8.1. 5:018.1. 21:20 7164+7165
 9  817 st 7.1. 4:467.1. 18:37 7164+7165
 9  829 út 6.1. 5:256.1. 21:42 7164+7165
 9  826 po 5.1. 5:155.1. 23:59 7164+7165
 9  812 ne 4.1. 4:464.1. 23:59 7164+7165
 9  812 so 3.1. 4:463.1. 23:59 7164+7165
 9  825 pá 2.1. 5:322.1. 21:42 7164+7165
 9  812 čt 1.1. 7:021.1. 23:59 7164+7165
Rok 2014
 9  825 st 31.12. 5:3231.12. 21:41 7164+7165
 9  814 út 30.12. 6:3730.12. 20:42 7164+7165
 9  823 po 29.12. 5:2530.12. 0:05 7164+7165
 9  802 ne 28.12. 8:2329.12. 0:55 7164+7165
 9  812 so 27.12. 4:4627.12. 23:59 7164+7165
 9  812 pá 26.12. 4:4626.12. 23:59 7164+7165


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.