Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7162

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1986

V provozu od: 1986

Vyřazení: leden 2014

Výrobní číslo: 175326

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
22 813 čt 16.1. 6:3816.1. 22:30 7162+7163
22 811 st 15.1. 5:1315.1. 21:23 7162+7163
22 813 út 14.1. 6:3814.1. 22:30 7162+7163
 9  812 ne 12.1. 4:4612.1. 23:59 7162+7163
 9  812 so 11.1. 4:4611.1. 23:59 7162+7163
22 811 čt 9.1. 5:139.1. 21:23 7162+7163
22 806 st 8.1. 6:279.1. 0:58 7162+7163
22 808 út 7.1. 4:527.1. 20:30 7162+7163
22 828 po 6.1. 5:247.1. 0:38 7162+7163
 9  825 pá 3.1. 5:313.1. 21:40 7162+7163
 9  809 čt 2.1. 6:142.1. 19:54 7162+7163
 9  802 st 1.1. 8:132.1. 0:55 7162+7163
Rok 2013
 9  808 út 31.12. 8:1031.12. 20:18 7162+7163
 9  801 pá 27.12. 8:1028.12. 0:55 7162+7163
 9  814 po 23.12. 6:3723.12. 20:42 7162+7163
 9  818 pá 20.12. 6:4520.12. 18:20 7162+7163
 9  812 čt 19.12. 6:2119.12. 18:17 7162+7163
 9  818 út 17.12. 6:4517.12. 18:20 7162+7163
 9  818 po 16.12. 6:4516.12. 18:20 7162+7163
 8  807 út 10.12. 5:5311.12. 0:57 7162+7163
 8  805 út 3.12. 5:224.12. 0:35 7162+7163
 8  804 po 2.12. 5:072.12. 20:19 7162+7163
10 206 pá 29.11. 5:2829.11. 18:38 7162+7163
10 206 st 27.11. 5:2827.11. 18:24 7162+7163
10 211 út 26.11. 6:1826.11. 22:45 7162+7163


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.