Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7160

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1986

V provozu od: 1986

Vyřazení: 9. 8. 2016

Výrobní číslo: 175324

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 509 246 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
 9  810 út 9.8. 15:399.8. 22:49 7160+7290
 9  810 út 9.8. 6:299.8. 8:55 7160+7290
 9  827 po 8.8. 14:448.8. 19:10 7160+7290
 3  807 so 6.8. 5:097.8. 0:41 7160
 3  805 st 3.8. 5:413.8. 20:16 7160+7122
 3  801 út 2.8. 5:042.8. 20:58 7160+7161
 3  802 po 1.8. 5:381.8. 19:46 7160+7161
 3  804 pá 29.7. 5:5829.7. 22:22 7160+7161
 3  819 čt 28.7. 5:2128.7. 21:16 7160+7161
 3  804 st 27.7. 5:5827.7. 22:22 7160+7161
 3  805 út 26.7. 5:4126.7. 20:16 7160+7161
 3  804 po 25.7. 5:5825.7. 22:22 7160+7161
 9  815 ne 24.7. 12:2324.7. 22:00 7160+7161
 3  802 pá 22.7. 5:3822.7. 19:46 7160+7161
 3  819 čt 21.7. 5:2121.7. 21:16 7160+7161
 3  805 st 20.7. 5:4120.7. 20:16 7160+7161
 3  802 út 19.7. 5:3819.7. 19:46 7160+7161
 3  819 po 18.7. 5:2118.7. 21:16 7160+7161
 3  804 pá 15.7. 5:5815.7. 22:22 7160+7161
 1  810 st 13.7. 4:4713.7. 19:47 7160+7161
 1  807 út 12.7. 4:2813.7. 0:52 7160+7161
 1  807 po 11.7. 4:2812.7. 0:52 7160+7161
11 805 ne 10.7. 11:3810.7. 21:36 7160+7161
11 805 pá 8.7. 5:218.7. 20:10 7160+7161
11 817 čt 7.7. 6:368.7. 0:17 7160+7161


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.