Domovská vozovna: Žižkov
Typ vozu: T3SUCS
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 1986
V provozu od: 1986
Vyřazení: květen 2015
Výrobní číslo: 175323
Profil kol: VM-U13
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil
Centrální počítač OIS: Apex DT-01
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Poznámka: Reinkarnovaný vůz, září 2014
Najeto: cca 1 289 578 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 24 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 162 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 15800 kg Maximální zátěž: 27200 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 41,7 kN Maximální zátěž: 65 kN |
Regulace: | 99stupňový zrychlovač TR37/040 |
Řadič: | HG14/24 |
Stupně řadiče: |
5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A) 5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A) 2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy) |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorgenerátor: |
SMD16Ab Výkon: 5 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Dveře: | ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7 |
Sedačky: | Laminát |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2015 | ||||||
9 | 808 | pá 22.5. 7:13 | 22.5. 9:39 | 7067+7159 | ||
9 | 808 | čt 21.5. 7:13 | 21.5. 9:39 | 7067+7159 | ||
9 | 808 | st 20.5. 7:13 | 20.5. 9:39 | 7067+7159 | ||
9 | 808 | pá 15.5. 7:13 | 15.5. 9:39 | 7067+7159 | ||
9 | 808 | čt 14.5. 7:13 | 14.5. 9:39 | 7067+7159 | ||
9 | 833 | út 5.5. 6:28 | 5.5. 8:55 | 7067+7159 | ||
9 | 803 | po 4.5. 15:15 | 4.5. 19:53 | 7067+7159 | ||
9 | 833 | po 4.5. 6:28 | 4.5. 8:55 | 7067+7159 | ||
9 | 817 | čt 30.4. 4:46 | 30.4. 18:37 | 7067+7159 | ||
9 | 802 | st 29.4. 5:44 | 30.4. 0:25 | 7067+7159 | ||
9 | 833 | út 28.4. 14:59 | 29.4. 0:15 | 7067+7159 | ||
9 | 812 | po 27.4. 6:21 | 27.4. 18:17 | 7067+7159 | ||
9 | 803 | pá 24.4. 15:15 | 24.4. 19:53 | 7067+7159 | ||
9 | 808 | pá 24.4. 7:13 | 24.4. 9:39 | 7067+7159 | ||
5 | 806 | st 22.4. 5:13 | 22.4. 20:16 | 7067+7159 | ||
5 | 816 | út 21.4. 6:23 | 21.4. 18:58 | 7067+7159 | ||
5 | 816 | po 20.4. 6:23 | 20.4. 18:58 | 7067+7159 | ||
5 | 801 | ne 19.4. 4:37 | 19.4. 23:32 | 7067+7159 | ||
5 | 805 | so 18.4. 7:53 | 18.4. 21:56 | 7067+7159 | ||
5 | 816 | pá 17.4. 6:23 | 17.4. 18:58 | 7067+7159 | ||
5 | 816 | čt 16.4. 6:23 | 16.4. 18:58 | 7067+7159 | ||
5 | 816 | st 15.4. 6:23 | 15.4. 18:58 | 7067+7159 | ||
5 | 816 | út 14.4. 6:23 | 14.4. 18:58 | 7067+7159 | ||
5 | 816 | po 13.4. 6:23 | 13.4. 18:58 | 7067+7159 | ||
4 | 803 | pá 10.4. 13:37 | 10.4. 15:00 | 7067+7159*MU |