Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7159

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1986

V provozu od: 1986

Vyřazení: květen 2015

Výrobní číslo: 175323

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Reinkarnovaný vůz, září 2014

Najeto: cca 1 289 578 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
 9  808 pá 22.5. 7:1322.5. 9:39 7067+7159
 9  808 čt 21.5. 7:1321.5. 9:39 7067+7159
 9  808 st 20.5. 7:1320.5. 9:39 7067+7159
 9  808 pá 15.5. 7:1315.5. 9:39 7067+7159
 9  808 čt 14.5. 7:1314.5. 9:39 7067+7159
 9  833 út 5.5. 6:285.5. 8:55 7067+7159
 9  803 po 4.5. 15:154.5. 19:53 7067+7159
 9  833 po 4.5. 6:284.5. 8:55 7067+7159
 9  817 čt 30.4. 4:4630.4. 18:37 7067+7159
 9  802 st 29.4. 5:4430.4. 0:25 7067+7159
 9  833 út 28.4. 14:5929.4. 0:15 7067+7159
 9  812 po 27.4. 6:2127.4. 18:17 7067+7159
 9  803 pá 24.4. 15:1524.4. 19:53 7067+7159
 9  808 pá 24.4. 7:1324.4. 9:39 7067+7159
 5  806 st 22.4. 5:1322.4. 20:16 7067+7159
 5  816 út 21.4. 6:2321.4. 18:58 7067+7159
 5  816 po 20.4. 6:2320.4. 18:58 7067+7159
 5  801 ne 19.4. 4:3719.4. 23:32 7067+7159
 5  805 so 18.4. 7:5318.4. 21:56 7067+7159
 5  816 pá 17.4. 6:2317.4. 18:58 7067+7159
 5  816 čt 16.4. 6:2316.4. 18:58 7067+7159
 5  816 st 15.4. 6:2315.4. 18:58 7067+7159
 5  816 út 14.4. 6:2314.4. 18:58 7067+7159
 5  816 po 13.4. 6:2313.4. 18:58 7067+7159
 4  803 pá 10.4. 13:3710.4. 15:00 7067+7159*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.