Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7154

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

V provozu od: 1986

Vyřazení: leden 2015

Výrobní číslo: 175318

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Reinkarnovaný vůz, září 2014

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
 9  810 út 6.1. 6:126.1. 13:47 7154+7157*1
 9  817 po 5.1. 4:465.1. 18:37 7154+7157
 9  814 ne 4.1. 7:335.1. 0:15 7154+7157
 1  806 so 3.1. 7:453.1. 22:04 7154+7209
 1  807 pá 2.1. 15:082.1. 23:12 7154+7209
 1  807 čt 1.1. 6:281.1. 22:23 7154+7209
Rok 2014
 1  803 st 31.12. 5:3431.12. 22:19 7154+7209
 1  802 út 30.12. 5:4630.12. 20:13 7154+7209
 1  809 po 29.12. 4:2829.12. 21:34 7154+7209
 1  803 ne 28.12. 5:0728.12. 21:19 7154+7209
 1  804 so 27.12. 4:4827.12. 21:34 7154+7209
 1  801 pá 26.12. 4:4826.12. 20:49 7154+7209
 1  802 čt 25.12. 12:4225.12. 23:11 7154+7209
 1  804 st 24.12. 4:2824.12. 17:04 7154+7209
 1  808 út 23.12. 6:0323.12. 21:22 7154+7209
11 809 po 22.12. 5:0822.12. 19:40 7154+7209
26 805 so 20.12. 6:5620.12. 22:07 7154+7209
26 817 pá 19.12. 5:4019.12. 22:15 7154+7209
26 804 čt 18.12. 6:2918.12. 20:31 7154+7209
26 804 st 17.12. 6:2917.12. 20:31 7154+7209
26 812 út 16.12. 5:0416.12. 19:06 7154+7209
26 818 po 15.12. 5:5115.12. 22:33 7154+7209
26 805 so 13.12. 6:5613.12. 22:07 7154+7209
26 817 pá 12.12. 5:4012.12. 12:00 7154+7209*MU
26 804 čt 11.12. 6:2911.12. 20:31 7154+7209
*1 = Stržený sběrač 7154 @ Václavské náměstí
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.