Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7153

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1986

V provozu od: 1986

Vyřazení: 12. 7. 2015

Výrobní číslo: 175317

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 603 856 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
 9  814 ne 12.7. 7:3313.7. 0:15 7064+7153
12 806 pá 10.7. 4:5310.7. 21:18 7064+7153
12 806 čt 9.7. 4:539.7. 21:18 7064+7153
12 802 st 8.7. 6:029.7. 0:34 7064+7153
12 802 út 7.7. 6:028.7. 0:34 7064+7153
12 802 pá 3.7. 6:024.7. 0:34 7064+7153
12 806 čt 2.7. 4:532.7. 21:18 7064+7153
12 806 st 1.7. 4:531.7. 21:18 7064+7153
26 809 út 30.6. 5:4030.6. 21:50 7064+7153
26 806 ne 28.6. 13:3328.6. 22:24 7064+7153
26 811 so 27.6. 5:2327.6. 20:45 7064+7153
22 838 pá 26.6. 6:3027.6. 0:36 7064+7153
22 827 st 24.6. 5:4924.6. 19:12 7064+7153
22 826 út 23.6. 5:4523.6. 20:39 7064+7153
22 826 pá 19.6. 5:4519.6. 20:40 7064+7153
22 827 st 17.6. 5:4917.6. 19:12 7064+7153
22 834 út 16.6. 6:1016.6. 21:17 7064+7153
22 824 po 15.6. 5:3415.6. 20:32 7064+7153
22 832 pá 12.6. 6:0613.6. 1:01 7064+7153
22 837 čt 11.6. 6:2411.6. 18:44 7064+7153
 9  829 st 10.6. 5:2510.6. 21:42 7064+7153
 9  802 út 9.6. 5:4410.6. 0:25 7064+7153
 9  824 po 8.6. 7:088.6. 19:02 7064+7153
 9  823 pá 5.6. 5:015.6. 21:29 7064+7153
 9  826 čt 4.6. 5:154.6. 23:59 7064+7153


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.