Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7152

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1986

V provozu od: 1986

Vyřazení: 17. 1. 2016

Výrobní číslo: 175316

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 589 307 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
 9  805 pá 15.1. 5:4915.1. 12:45 7152+7245*MU
 9  808 čt 14.1. 15:3514.1. 19:54 7152+7245
 9  808 čt 14.1. 7:1414.1. 9:39 7152+7245
 9  818 st 13.1. 6:4513.1. 18:19 7152+7245
 9  824 út 12.1. 7:0812.1. 19:02 7152+7245
 9  803 po 11.1. 15:1511.1. 20:01 7152+7245
 9  808 po 11.1. 7:1411.1. 9:39 7152+7245
 9  801 so 9.1. 8:129.1. 22:49 7152+7245
 9  801 pá 8.1. 5:369.1. 0:25 7152+7245
 9  824 čt 7.1. 7:087.1. 19:02 7152+7245
 9  817 st 6.1. 4:426.1. 18:37 7152+7245
 9  833 út 5.1. 14:596.1. 0:15 7152+7245
 9  808 út 5.1. 7:145.1. 9:39 7152+7245
 9  812 po 4.1. 6:224.1. 18:17 7152+7245
Rok 2015
 9  834 út 22.12. 5:3322.12. 19:46 7152+7245
 9  833 po 21.12. 14:5922.12. 0:15 7152+7245
 9  833 po 21.12. 6:2921.12. 8:55 7152+7245
 1  806 pá 18.12. 6:3318.12. 22:06 7152+7245
 5  817 út 15.12. 5:0915.12. 21:38 7152+7258
 5  811 po 14.12. 6:2114.12. 22:34 7152+7258
 5  807 čt 10.12. 6:0110.12. 20:12 7152+7258
 5  814 st 9.12. 4:399.12. 18:49 7152+7258
 5  811 út 8.12. 6:218.12. 22:34 7152+7258
 5  807 po 7.12. 6:017.12. 20:12 7152+7258
 4  802 pá 4.12. 13:274.12. 19:01 7152+7258
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.