Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3SUCS ev. č. 7151

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1986

V provozu od: 1986

Vyřazení: březen 2014

Výrobní číslo: 175315

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Odvoz do Kyjeva 7.9.2015

Najeto: cca 1 371 828 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
26 803 po 17.3. 5:2117.3. 19:45 7132+7151
26 811 ne 16.3. 4:5516.3. 23:06 7132+7151
26 810 so 15.3. 5:1515.3. 23:14 7132+7151
 9  831 st 12.3. 5:3213.3. 0:05 7132+7151
 9  810 út 11.3. 6:1211.3. 20:32 7132+7151
 9  812 po 10.3. 6:2110.3. 18:17 7132+7151
 9  816 ne 9.3. 5:2110.3. 0:25 7132+7151
 9  818 so 8.3. 5:349.3. 0:45 7132+7151
 9  831 čt 6.3. 5:327.3. 0:05 7132+7151
 9  823 st 5.3. 5:005.3. 21:19 7132+7151
 9  807 po 3.3. 6:044.3. 0:45 7132+7151
 9  812 so 1.3. 4:461.3. 23:59 7132+7151
 9  829 čt 27.2. 5:2527.2. 21:40 7132+7151
 9  817 st 26.2. 4:4626.2. 18:37 7132+7151
 9  829 po 24.2. 5:2524.2. 21:40 7132+7151
 9  816 ne 23.2. 5:2123.2. 22:19 7132+7151
 9  817 so 22.2. 7:5023.2. 0:35 7132+7151
 9  818 pá 21.2. 6:4521.2. 18:20 7132+7151
 9  802 čt 20.2. 5:4821.2. 0:25 7132+7151
 9  810 st 19.2. 6:1219.2. 20:32 7132+7151
 9  834 po 17.2. 5:3617.2. 19:47 7132+7151
 9  817 ne 16.2. 5:3417.2. 0:35 7132+7151
 9  817 so 15.2. 7:5016.2. 0:35 7132+7151
 9  812 pá 14.2. 6:2114.2. 18:17 7132+7151
 9  812 čt 13.2. 6:2113.2. 18:17 7132+7151


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.