Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7150

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Vyřazení: listopad 2014

Výrobní číslo: 174401

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
22 808 st 29.10. 4:5229.10. 12:00 7150+7169*MU*1
22 811 út 28.10. 4:5229.10. 0:36 7150+7169
20 807 po 27.10. 5:3727.10. 20:07 7150+7169
 9  802 pá 24.10. 14:1624.10. 23:52 7150+7169
 9  807 pá 24.10. 5:3224.10. 10:13 7150+7169
 9  808 čt 23.10. 14:0024.10. 0:44 7150+7169*Z1
 9  815 st 22.10. 5:1922.10. 20:52 7150+7169
 9  805 út 21.10. 6:1022.10. 0:04 7150+7169
 9  807 po 20.10. 14:5621.10. 0:24 7150+7169
 9  802 po 20.10. 5:0320.10. 9:33 7150+7169
 9  818 ne 19.10. 8:0320.10. 0:45 7150+7169
 9  817 so 18.10. 7:5019.10. 0:35 7150+7169
11 811 pá 17.10. 6:3717.10. 14:00 7150+7169*MU
22 827 čt 16.10. 5:4516.10. 19:06 7150+7169
22 809 st 15.10. 4:5215.10. 19:38 7150+7169
22 827 út 14.10. 5:4514.10. 19:06 7150+7169
22 809 po 13.10. 4:5213.10. 19:38 7150+7169
22 811 ne 12.10. 4:5213.10. 0:36 7150+7169
26 810 so 11.10. 5:1611.10. 23:12 7150+7169
26 817 pá 10.10. 5:4010.10. 22:14 7150+7169
26 818 čt 9.10. 5:519.10. 22:32 7150+7169
26 817 st 8.10. 5:408.10. 22:14 7150+7169
26 812 út 7.10. 5:047.10. 19:04 7150+7169
26 817 po 6.10. 5:406.10. 22:14 7150+7169
26 804 čt 2.10. 6:292.10. 20:30 7150+7169
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda 7150+7169 u Břevnovského kláštera
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7214+7263

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.