Domovská vozovna: Žižkov
Typ vozu: T3SUCS
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 1985
V provozu od: 1985
Vyřazení: listopad 2014
Výrobní číslo: 174401
Profil kol: VM-U13
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil
Centrální počítač OIS: Apex DT-01
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 24 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 162 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 15800 kg Maximální zátěž: 27200 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 41,7 kN Maximální zátěž: 65 kN |
Regulace: | 99stupňový zrychlovač TR37/040 |
Řadič: | HG14/24 |
Stupně řadiče: |
5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A) 5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A) 2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy) |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorgenerátor: |
SMD16Ab Výkon: 5 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Dveře: | ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7 |
Sedačky: | Laminát |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2014 | ||||||
22 | 808 | st 29.10. 4:52 | 29.10. 12:00 | 7150+7169*MU*1 | ||
22 | 811 | út 28.10. 4:52 | 29.10. 0:36 | 7150+7169 | ||
20 | 807 | po 27.10. 5:37 | 27.10. 20:07 | 7150+7169 | ||
9 | 802 | pá 24.10. 14:16 | 24.10. 23:52 | 7150+7169 | ||
9 | 807 | pá 24.10. 5:32 | 24.10. 10:13 | 7150+7169 | ||
9 | 808 | čt 23.10. 14:00 | 24.10. 0:44 | 7150+7169*Z1 | ||
9 | 815 | st 22.10. 5:19 | 22.10. 20:52 | 7150+7169 | ||
9 | 805 | út 21.10. 6:10 | 22.10. 0:04 | 7150+7169 | ||
9 | 807 | po 20.10. 14:56 | 21.10. 0:24 | 7150+7169 | ||
9 | 802 | po 20.10. 5:03 | 20.10. 9:33 | 7150+7169 | ||
9 | 818 | ne 19.10. 8:03 | 20.10. 0:45 | 7150+7169 | ||
9 | 817 | so 18.10. 7:50 | 19.10. 0:35 | 7150+7169 | ||
11 | 811 | pá 17.10. 6:37 | 17.10. 14:00 | 7150+7169*MU | ||
22 | 827 | čt 16.10. 5:45 | 16.10. 19:06 | 7150+7169 | ||
22 | 809 | st 15.10. 4:52 | 15.10. 19:38 | 7150+7169 | ||
22 | 827 | út 14.10. 5:45 | 14.10. 19:06 | 7150+7169 | ||
22 | 809 | po 13.10. 4:52 | 13.10. 19:38 | 7150+7169 | ||
22 | 811 | ne 12.10. 4:52 | 13.10. 0:36 | 7150+7169 | ||
26 | 810 | so 11.10. 5:16 | 11.10. 23:12 | 7150+7169 | ||
26 | 817 | pá 10.10. 5:40 | 10.10. 22:14 | 7150+7169 | ||
26 | 818 | čt 9.10. 5:51 | 9.10. 22:32 | 7150+7169 | ||
26 | 817 | st 8.10. 5:40 | 8.10. 22:14 | 7150+7169 | ||
26 | 812 | út 7.10. 5:04 | 7.10. 19:04 | 7150+7169 | ||
26 | 817 | po 6.10. 5:40 | 6.10. 22:14 | 7150+7169 | ||
26 | 804 | čt 2.10. 6:29 | 2.10. 20:30 | 7150+7169 |