Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7147

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Vyřazení: 21. 9. 2015

Výrobní číslo: 174398

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 567 100 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
 9  823 po 21.9. 5:5221.9. 9:11 7236+7147
 9  814 ne 20.9. 5:0220.9. 23:29 7236+7147
 9  808 so 19.9. 4:4220.9. 0:35 7236+7147
 9  809 pá 18.9. 6:1419.9. 0:35 7236+7147
 9  815 čt 17.9. 6:1217.9. 19:35 7236+7147
 9  822 st 16.9. 5:1516.9. 20:16 7236+7147
 9  822 út 15.9. 5:1515.9. 20:16 7236+7147
 9  806 po 14.9. 7:1415.9. 0:25 7236+7147
 9  813 pá 11.9. 6:0511.9. 19:25 7236+7147
 9  809 čt 10.9. 6:1411.9. 0:35 7236+7147
 9  816 st 9.9. 6:159.9. 17:59 7236+7147
 9  815 út 8.9. 6:128.9. 19:35 7236+7147
 9  819 po 7.9. 5:027.9. 18:11 7236+7147
 9  804 so 5.9. 8:056.9. 0:05 7236+7147
 9  816 čt 3.9. 6:153.9. 17:59 7236+7147
 9  824 st 2.9. 6:432.9. 14:00 7236+7147*MU
 9  825 út 1.9. 6:451.9. 23:55 7236+7147
 9  802 po 31.8. 5:341.9. 0:05 7236+7147
 9  809 so 29.8. 8:4230.8. 0:45 7236+7147
 9  817 čt 27.8. 15:3928.8. 0:25 7236+7147
 9  807 čt 27.8. 5:3427.8. 8:55 7236+7147
 9  802 st 26.8. 5:4427.8. 0:55 7236+7147
 9  812 út 25.8. 6:2125.8. 23:59 7236+7147
 9  810 so 22.8. 5:0223.8. 0:55 7236+7147
 9  805 čt 20.8. 5:4820.8. 21:34 7236+7147
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.