Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7146

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Vyřazení: 14. 7. 2015

Výrobní číslo: 174397

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 584 106 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
 9  816 út 14.7. 4:4614.7. 18:37 7146+7167
 9  803 po 13.7. 5:4914.7. 0:25 7146+7167
 9  814 čt 9.7. 6:379.7. 20:42 7146+7167
 9  817 st 8.7. 5:028.7. 21:02 7146+7167
 9  804 út 7.7. 5:528.7. 0:35 7146+7167
 9  810 pá 3.7. 15:394.7. 0:55 7146+7167
 9  804 čt 2.7. 5:522.7. 13:00 7146+7167*MU
 9  810 st 1.7. 17:451.7. 19:12 7146+7167*Z1
 9  816 st 1.7. 4:461.7. 16:00 7146+7167*MU
 9  831 út 30.6. 5:321.7. 0:05 7146+7167
 9  812 po 29.6. 6:2129.6. 18:17 7146+7167
 9  816 ne 28.6. 5:2229.6. 0:25 7146+7167
 9  805 pá 26.6. 5:5227.6. 0:35 7146+7167
 9  831 st 24.6. 5:3225.6. 0:05 7146+7167
 9  807 út 23.6. 6:0424.6. 0:45 7146+7167
 9  802 po 22.6. 5:4423.6. 0:25 7146+7167
 9  818 ne 21.6. 8:0322.6. 0:45 7146+7167
 9  816 so 20.6. 7:4721.6. 0:25 7146+7167
 9  823 pá 19.6. 5:0119.6. 21:29 7146+7167
 9  808 čt 18.6. 15:3519.6. 0:55 7146+7167
 9  831 st 17.6. 5:3218.6. 0:05 7146+7167
 9  833 út 16.6. 14:5917.6. 0:15 7146+7167
 9  812 po 15.6. 6:2115.6. 18:17 7146+7167
 9  813 ne 14.6. 5:0114.6. 7:15 7146+7167*MU*1
 9  801 so 13.6. 8:1214.6. 0:55 7146+7167
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8709+8710
*1 = znečištění vozu cestujícím

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.