Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7145

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Vyřazení: 12. 2. 2016

Výrobní číslo: 174396

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 387 899 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
sjZI 888 st 2.3. 12:002.3. 13:00 7289+7145
 1  814 pá 12.2. 5:5012.2. 9:52 7290+7145
 1  814 čt 11.2. 5:5011.2. 9:52 7290+7145
 1  814 st 10.2. 14:5510.2. 21:06 7290+7145
 1  814 st 10.2. 5:5010.2. 9:52 7290+7145
 1  814 út 9.2. 5:509.2. 9:52 7290+7145
 1  811 po 8.2. 5:219.2. 0:53 7290+7145
 1  801 ne 7.2. 4:287.2. 16:00 7290+7145*MU
 1  801 so 6.2. 5:287.2. 0:48 7290+7145
 1  810 pá 5.2. 5:075.2. 18:32 7290+7145
 1  811 čt 4.2. 5:215.2. 0:53 7290+7145
 1  806 st 3.2. 6:333.2. 22:06 7290+7145
 1  802 út 2.2. 5:592.2. 19:02 7290+7145
 1  802 po 1.2. 5:591.2. 19:02 7290+7145
 9  802 ne 31.1. 8:2331.1. 22:49 7290+7145
 9  816 so 30.1. 7:4731.1. 0:25 7290+7145
 9  833 pá 29.1. 14:5930.1. 0:15 7290+7145
 9  803 pá 29.1. 6:5129.1. 9:15 7290+7145
 9  833 čt 28.1. 6:2928.1. 8:55 7290+7145
 9  806 st 27.1. 5:5228.1. 0:35 7290+7145
 9  808 út 26.1. 15:3526.1. 19:54 7290+7145
 9  808 po 25.1. 15:3525.1. 19:54 7290+7145
 5  817 pá 22.1. 5:0922.1. 10:00 7290+7145*MU
 5  804 čt 21.1. 5:2321.1. 22:08 7290+7145
 5  807 st 20.1. 6:0120.1. 20:12 7290+7145
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.