Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7143

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Vyřazení: 14. 6. 2016

Výrobní číslo: 174394

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 548 323 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
 1  814 po 13.6. 5:5013.6. 9:52 7144+7143
 5  811 pá 10.6. 6:2110.6. 22:34 7144+7143
 1  808 čt 9.6. 6:4710.6. 0:48 7144+7143
 1  806 st 8.6. 6:338.6. 22:06 7144+7143
 1  803 út 7.6. 4:287.6. 21:36 7144+7143
 1  808 po 6.6. 6:477.6. 0:48 7144+7143
 1  803 pá 3.6. 4:283.6. 21:36 7144+7143
 1  808 čt 2.6. 6:473.6. 0:48 7144+7143
 1  806 st 1.6. 6:331.6. 22:06 7144+7143
 1  806 út 31.5. 6:3331.5. 22:06 7144+7143
 1  810 po 30.5. 5:0730.5. 18:32 7144+7143
 1  804 ne 29.5. 5:2830.5. 0:52 7144+7143
 1  805 so 28.5. 4:4728.5. 21:03 7144+7143
 1  806 pá 27.5. 6:3327.5. 22:06 7144+7143
 1  814 čt 26.5. 14:5526.5. 21:06 7144+7143
 1  814 čt 26.5. 5:5026.5. 9:52 7144+7143
 1  811 st 25.5. 5:2026.5. 0:52 7144+7143
 1  806 út 24.5. 6:3324.5. 22:06 7144+7143
 1  805 po 23.5. 4:4723.5. 19:47 7144+7143
 1  805 ne 22.5. 10:2422.5. 20:57 7144+7143
 1  805 so 21.5. 4:4721.5. 21:03 7144+7143
 1  808 pá 20.5. 6:4721.5. 0:48 7144+7143
 1  810 čt 19.5. 5:0719.5. 18:32 7144+7143
 1  802 st 18.5. 5:5918.5. 19:02 7144+7143
 1  810 út 17.5. 5:0717.5. 18:32 7144+7143


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.