Domovská vozovna: Žižkov
Typ vozu: T3SUCS
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 1985
V provozu od: 1985
Vyřazení: listopad 2014
Výrobní číslo: 174390
Profil kol: VM-U13
Dveře: Tatra, lámací
Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil
Označovače: Mikroelektronika NJ 24C
Centrální počítač OIS: Apex DT-01
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Poznámka: Reinkarnovaný vůz, září 2014
Najeto: cca 1 707 683 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 24 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 162 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 15800 kg Maximální zátěž: 27200 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 41,7 kN Maximální zátěž: 65 kN |
Regulace: | 99stupňový zrychlovač TR37/040 |
Řadič: | HG14/24 |
Stupně řadiče: |
5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A) 5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A) 2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy) |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorgenerátor: |
SMD16Ab Výkon: 5 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Dveře: | ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7 |
Sedačky: | Laminát |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2014 | ||||||
26 | 814 | st 26.11. 5:21 | 26.11. 21:46 | 7187+7139 | ||
20 | 803 | út 25.11. 4:53 | 25.11. 22:32 | 7187+7139 | ||
20 | 802 | po 24.11. 14:38 | 25.11. 0:34 | 7187+7139 | ||
20 | 807 | po 24.11. 5:11 | 24.11. 9:56 | 7187+7139 | ||
20 | 811 | ne 23.11. 5:28 | 23.11. 21:32 | 7187+7139 | ||
20 | 802 | so 22.11. 5:48 | 23.11. 0:14 | 7187+7139 | ||
20 | 807 | pá 21.11. 5:11 | 21.11. 9:56 | 7187+7139 | ||
26 | 814 | čt 20.11. 5:21 | 20.11. 21:46 | 7187+7139 | ||
20 | 812 | st 19.11. 6:18 | 19.11. 23:54 | 7187+7139 | ||
20 | 812 | út 18.11. 6:18 | 18.11. 23:54 | 7187+7139 | ||
20 | 807 | po 17.11. 11:49 | 17.11. 23:16 | 7187+7139 | ||
20 | 810 | pá 14.11. 6:21 | 14.11. 17:56 | 7187+7139 | ||
20 | 806 | čt 13.11. 5:37 | 13.11. 20:00 | 7187+7139 | ||
20 | 803 | st 12.11. 5:37 | 12.11. 19:27 | 7187+7139 | ||
20 | 810 | út 11.11. 6:45 | 11.11. 20:27 | 7187+7139 | ||
20 | 809 | po 10.11. 6:18 | 10.11. 18:15 | 7187+7139 | ||
20 | 802 | ne 9.11. 5:28 | 10.11. 0:14 | 7187+7139 | ||
20 | 802 | so 8.11. 7:55 | 9.11. 0:14 | 7187+7139 | ||
20 | 801 | čt 6.11. 5:11 | 7.11. 0:34 | 7187+7139 | ||
20 | 801 | st 5.11. 5:11 | 6.11. 0:34 | 7187+7139 | ||
20 | 803 | út 4.11. 5:37 | 4.11. 19:27 | 7187+7139 | ||
20 | 804 | po 3.11. 5:46 | 3.11. 22:07 | 7187+7139 | ||
20 | 811 | ne 2.11. 5:28 | 2.11. 21:32 | 7187+7139 | ||
20 | 803 | so 1.11. 8:18 | 2.11. 0:34 | 7187+7139 | ||
22 | 837 | pá 31.10. 12:30 | 31.10. 18:44 | 7187+7139*1 |