Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3SUCS ev. č. 7139

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Vyřazení: listopad 2014

Výrobní číslo: 174390

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Reinkarnovaný vůz, září 2014

Najeto: cca 1 692 486 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
26 814 st 26.11. 5:2126.11. 21:46 7187+7139
20 803 út 25.11. 4:5325.11. 22:32 7187+7139
20 802 po 24.11. 14:3825.11. 0:34 7187+7139
20 807 po 24.11. 5:1124.11. 9:56 7187+7139
20 811 ne 23.11. 5:2823.11. 21:32 7187+7139
20 802 so 22.11. 5:4823.11. 0:14 7187+7139
20 807 pá 21.11. 5:1121.11. 9:56 7187+7139
26 814 čt 20.11. 5:2120.11. 21:46 7187+7139
20 812 st 19.11. 6:1819.11. 23:54 7187+7139
20 812 út 18.11. 6:1818.11. 23:54 7187+7139
20 807 po 17.11. 11:4917.11. 23:16 7187+7139
20 810 pá 14.11. 6:2114.11. 17:56 7187+7139
20 806 čt 13.11. 5:3713.11. 20:00 7187+7139
20 803 st 12.11. 5:3712.11. 19:27 7187+7139
20 810 út 11.11. 6:4511.11. 20:27 7187+7139
20 809 po 10.11. 6:1810.11. 18:15 7187+7139
20 802 ne 9.11. 5:2810.11. 0:14 7187+7139
20 802 so 8.11. 7:559.11. 0:14 7187+7139
20 801 čt 6.11. 5:117.11. 0:34 7187+7139
20 801 st 5.11. 5:116.11. 0:34 7187+7139
20 803 út 4.11. 5:374.11. 19:27 7187+7139
20 804 po 3.11. 5:463.11. 22:07 7187+7139
20 811 ne 2.11. 5:282.11. 21:32 7187+7139
20 803 so 1.11. 8:182.11. 0:34 7187+7139
22 837 pá 31.10. 12:3031.10. 18:44 7187+7139*1
*1 = Vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.