Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7135

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Vyřazení: duben 2014

Výrobní číslo: 174386

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 539 791 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
26 715 po 14.4. 6:4414.4. 9:41 7094+7135
26 702 pá 11.4. 5:4012.4. 0:43 7094+7135
26 716 út 8.4. 4:428.4. 20:31 7094+7135
26 701 so 5.4. 7:206.4. 0:27 7094+7135
26 705 čt 3.4. 5:543.4. 18:59 7094+7135
26 707 ne 30.3. 4:4230.3. 22:25 7094+7135
26 702 so 29.3. 7:0529.3. 22:14 7094+7135
26 709 pá 28.3. 5:2328.3. 18:34 7094+7135
26 713 st 26.3. 5:5427.3. 0:45 7094+7135
26 712 út 25.3. 5:4025.3. 22:04 7094+7135
26 708 po 24.3. 5:0324.3. 21:14 7094+7135
26 713 pá 21.3. 5:5422.3. 0:45 7094+7135
26 705 čt 20.3. 4:4320.3. 23:05 7094+7135
26 718 st 19.3. 6:1719.3. 22:26 7094+7135
26 704 út 18.3. 7:0318.3. 9:54 7094+7135
26 704 po 17.3. 15:0517.3. 17:54 7094+7135
26 708 pá 14.3. 5:0314.3. 21:14 7094+7135
26 705 st 12.3. 4:4312.3. 23:05 7094+7135
26 712 út 11.3. 5:4011.3. 22:04 7094+7135
26 702 ne 9.3. 4:439.3. 21:14 7094+7135
26 703 so 8.3. 5:038.3. 21:56 7094+7135
26 709 pá 7.3. 5:237.3. 18:34 7094+7135
26 713 po 3.3. 5:544.3. 0:45 7094+7135
26 704 ne 2.3. 5:212.3. 21:44 7094+7135
26 719 pá 28.2. 6:3328.2. 9:22 7094+7135


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.