Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7133

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Vyřazení: 10. 7. 2015

Výrobní číslo: 174384

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 465 653 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
 9  805 čt 9.7. 15:149.7. 19:40 7133+7245
 9  810 čt 9.7. 6:299.7. 8:55 7133+7245
 1  809 st 8.7. 4:288.7. 21:35 7133+7245
 1  808 út 7.7. 6:037.7. 23:32 7133+7245
 1  802 po 6.7. 4:486.7. 21:05 7133+7245
 1  803 pá 3.7. 5:343.7. 22:34 7133+7245
 1  802 čt 2.7. 5:462.7. 20:14 7133+7245
 1  810 st 1.7. 4:481.7. 19:46 7133+7245
 1  808 út 30.6. 6:4730.6. 22:34 7133+7245
22 809 pá 26.6. 4:5226.6. 19:38 7133+7245
22 838 čt 25.6. 6:3026.6. 0:36 7133+7245
 9  803 pá 19.6. 6:5119.6. 9:15 7067+7133
22 809 st 17.6. 4:5217.6. 19:38 7067+7133
22 832 út 16.6. 6:0617.6. 1:01 7067+7133
22 826 po 15.6. 5:4515.6. 20:39 7067+7133
22 809 pá 12.6. 4:5212.6. 19:38 7067+7133
22 826 čt 11.6. 5:4511.6. 20:39 7214+7133
22 809 st 10.6. 4:5210.6. 19:38 7214+7133
 1  801 po 8.6. 6:118.6. 21:21 7214+7133
 1  808 pá 5.6. 6:475.6. 22:34 7214+7133
 1  814 čt 4.6. 14:544.6. 21:05 7214+7133
 9  829 st 3.6. 5:253.6. 21:42 7214+7133
 9  829 út 2.6. 5:252.6. 21:42 7214+7133
 9  831 po 1.6. 22:002.6. 0:05 7214+7133*Z1
 9  817 po 1.6. 4:461.6. 18:38 7214+7133
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7144+7142

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.