Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7125

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Vyřazení: únor 2015

Výrobní číslo: 174376

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Reinkarnovaný vůz, září 2014

Najeto: cca 1 454 116 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
22 739 pá 30.1. 6:0930.1. 9:33 7086+7125
22 734 čt 29.1. 6:2229.1. 21:09 7086+7125
22 707 st 28.1. 5:0729.1. 0:22 7086+7125
22 733 út 27.1. 14:5227.1. 21:00 7086+7125
22 728 út 27.1. 5:2427.1. 8:57 7086+7125
22 707 po 26.1. 5:0726.1. 17:23 7086+7125*MU
22 734 pá 23.1. 6:2223.1. 21:09 7086+7125
22 734 čt 22.1. 6:2222.1. 21:09 7086+7125
22 728 st 21.1. 14:3221.1. 20:38 7086+7125
22 702 st 21.1. 6:2721.1. 9:57 7086+7125
22 734 út 20.1. 6:2220.1. 21:09 7086+7125
22 739 po 19.1. 6:0919.1. 9:33 7086+7125
22 728 pá 16.1. 14:3216.1. 20:38 7086+7125
22 739 pá 16.1. 6:0916.1. 9:33 7086+7125
22 734 čt 15.1. 6:2215.1. 21:09 7086+7125
22 707 st 14.1. 5:0715.1. 0:22 7086+7125
22 707 út 13.1. 5:0714.1. 0:22 7086+7125
22 734 po 12.1. 6:2212.1. 21:09 7086+7125
22 739 pá 9.1. 15:169.1. 23:43 7086+7125
22 733 pá 9.1. 5:419.1. 9:09 7086+7125
22 739 čt 8.1. 15:168.1. 23:43 7086+7125
22 702 čt 8.1. 6:278.1. 9:57 7086+7125
22 737 st 7.1. 6:367.1. 18:35 7086+7125
22 737 út 6.1. 6:366.1. 18:35 7086+7125
22 737 po 5.1. 6:365.1. 18:35 7086+7125
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.