Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7123

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Vyřazení: 3. 6. 2016

Výrobní číslo: 174374

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 332 810 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
 1  814 pá 3.6. 14:553.6. 21:06 7087+7123
 1  814 pá 3.6. 5:503.6. 9:52 7087+7123
 9  812 čt 2.6. 6:222.6. 18:17 7087+7123
 9  818 st 1.6. 6:441.6. 18:19 7087+7123
 9  812 út 31.5. 6:2231.5. 18:17 7087+7123
 9  824 po 30.5. 7:0830.5. 19:02 7087+7123
 9  825 pá 27.5. 5:2427.5. 21:29 7087+7123
 9  831 čt 26.5. 5:2827.5. 0:05 7087+7123
 9  810 st 25.5. 6:1525.5. 20:31 7087+7123
 9  826 út 24.5. 5:1524.5. 23:55 7087+7123
 9  831 po 23.5. 5:2824.5. 0:05 7087+7123
 9  803 pá 20.5. 15:1520.5. 20:01 7087+7123
 9  803 pá 20.5. 6:5020.5. 9:15 7087+7123
11 805 čt 19.5. 6:0220.5. 0:13 7282+7123
 5  805 út 17.5. 5:4218.5. 1:06 7282+7123
 5  805 po 16.5. 5:4217.5. 1:06 7282+7123
 5  807 pá 13.5. 6:0113.5. 20:12 7282+7123
 5  817 čt 12.5. 5:0912.5. 21:38 7282+7123
 5  811 st 11.5. 6:2111.5. 22:34 7282+7123
 1  806 út 10.5. 6:3310.5. 22:06 7282+7123
 1  802 po 9.5. 5:599.5. 19:02 7282+7123
 1  805 so 7.5. 4:478.5. 0:52 7282+7123
 1  808 pá 6.5. 6:477.5. 0:48 7282+7123
 1  802 čt 5.5. 5:595.5. 19:02 7282+7123
 1  805 st 4.5. 4:474.5. 19:47 7282+7123


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.