Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7121

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Dominikánská republika (od 24. 8. 2015 do 11. 12. 2015)

Domovská vozovna: Střešovice

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Vyřazení: 10. 1. 2020

Výrobní číslo: 174372

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 547 730 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2020
23 602 pá 10.1. 7:5910.1. 16:45 7122+7121*MU*1
23 602 čt 9.1. 7:599.1. 19:18 7122+7121
23 602 st 8.1. 7:598.1. 19:18 7122+7121
23 601 út 7.1. 7:317.1. 18:48 7122+7121
23 601 po 6.1. 7:316.1. 18:48 7122+7121
23 601 ne 5.1. 7:235.1. 19:12 7122+7121
23 601 so 4.1. 7:344.1. 19:12 7122+7121
23 601 pá 3.1. 7:333.1. 18:48 7122+7121
23 601 čt 2.1. 7:332.1. 18:48 7122+7121
23 602 st 1.1. 8:031.1. 19:42 7122+7121
Rok 2019
23 601 út 31.12. 7:3331.12. 18:48 7122+7121
23 602 po 30.12. 8:0330.12. 19:18 7122+7121
23 601 ne 29.12. 7:2329.12. 19:12 7122+7121
23 602 so 28.12. 8:0328.12. 19:42 7122+7121
23 601 pá 27.12. 7:3327.12. 18:48 7122+7121
23 602 čt 26.12. 8:0326.12. 19:42 7122+7121
23 601 pá 20.12. 7:3120.12. 18:48 7122+7121
23 602 čt 19.12. 7:5919.12. 19:18 7122+7121
23 601 st 18.12. 7:3118.12. 18:48 7122+7121
23 602 út 17.12. 7:5917.12. 19:18 7122+7121
23 601 pá 6.12. 7:316.12. 18:48 7122+7121
23 601 čt 5.12. 7:315.12. 18:48 7122+7121
23 601 st 4.12. 7:314.12. 18:48 7122+7121
23 601 út 3.12. 7:313.12. 18:48 7122+7121
23 601 po 2.12. 7:312.12. 18:48 7122+7121
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 7122+7121 do 9333 při zpětném pohybu na Pohořelci

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.