Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3SUCS ev. č. 7121

Evidované reklamní polepy:
Dominikánská republika (od 24. 8. 2015 do 11. 12. 2015)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Výrobní číslo: 174372

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 533 650 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 104 čt 18.1. 7:5318.1. 15:30 7122+7121*MU
23 102 st 17.1. 7:1117.1. 19:33 7122+7121
23 102 út 16.1. 7:1116.1. 19:33 7122+7121
23 102 po 15.1. 7:1115.1. 19:33 7122+7121
23 103 so 13.1. 7:3713.1. 20:46 7122+7121
23 101 pá 12.1. 6:3812.1. 20:44 7122+7121
23 101 čt 11.1. 6:3811.1. 20:44 7122+7121
23 104 st 10.1. 14:3010.1. 20:16 7122+7121*Z
23 104 po 8.1. 7:538.1. 20:16 7122+7121
23 101 so 6.1. 6:456.1. 19:46 7122+7121
23 101 pá 5.1. 6:385.1. 20:44 7122+7121
23 104 čt 4.1. 7:534.1. 20:16 7122+7121
Rok 2017
23 104 pá 22.12. 7:5322.12. 20:16 7122+7121
23 103 čt 21.12. 15:0021.12. 19:48 7122+7121*Z
23 102 po 18.12. 7:1118.12. 14:30 7122+7121*MU
23 102 pá 15.12. 7:1115.12. 19:33 7122+7121
23 104 čt 14.12. 7:5314.12. 20:16 7122+7121
23 102 st 13.12. 10:3013.12. 12:15 7122+7121*Z1
23 104 út 12.12. 7:5312.12. 20:16 7122+7121
23 102 po 11.12. 7:1111.12. 19:33 7122+7121
23 103 ne 10.12. 7:4610.12. 20:46 7122+7121
23 102 so 9.12. 7:079.12. 20:16 7122+7121
23 101 čt 7.12. 6:537.12. 20:34 7122+7121
23 101 út 5.12. 6:535.12. 20:34 7122+7121
23 101 po 4.12. 6:534.12. 20:34 7122+7121
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7205+7282
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7290+7191

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.