Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3SUCS ev. č. 7121

Evidované reklamní polepy:
Dominikánská republika (od 24. 8. 2015 do 11. 12. 2015)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Výrobní číslo: 174372

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 558 040 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 601 po 15.10. 8:0515.10. 19:19 7122+7121
23 601 so 13.10. 8:0413.10. 18:13 7122+7121
23 601 út 9.10. 8:059.10. 19:19 7122+7121
23 601 ne 7.10. 8:017.10. 18:28 7122+7121
23 601 so 6.10. 8:046.10. 18:13 7122+7121
23 601 pá 5.10. 8:045.10. 19:19 7122+7121
23 601 čt 4.10. 8:044.10. 19:19 7122+7121
23 601 st 3.10. 8:043.10. 19:19 7122+7121
23 601 po 1.10. 8:041.10. 19:19 7122+7121
23 601 út 25.9. 8:0425.9. 19:19 7122+7121
23 601 ne 23.9. 8:0123.9. 18:28 7122+7121
23 602 so 22.9. 8:0422.9. 16:48 7122+7121
23 601 po 17.9. 8:0417.9. 19:19 7122+7121
23 601 st 12.9. 8:0112.9. 19:19 7122+7121
23 601 ne 9.9. 8:019.9. 18:28 7122+7121
23 601 pá 7.9. 14:007.9. 19:19 7122+7121*Z
23 601 ne 2.9. 8:012.9. 18:28 7122+7121
23 103 út 28.8. 7:2828.8. 19:59 7122+7121
23 102 po 27.8. 6:5827.8. 19:44 7122+7121
23 103 ne 26.8. 7:1926.8. 20:58 7122+7121
23 103 so 25.8. 7:0825.8. 20:28 7122+7121
23 101 pá 24.8. 6:2824.8. 20:55 7122+7121
23 104 čt 23.8. 7:4223.8. 20:27 7122+7121
23 103 út 21.8. 7:2821.8. 19:59 7122+7121
23 102 po 20.8. 6:5820.8. 19:44 7122+7121
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 6892+6921

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.