Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3SUCS ev. č. 7121

Evidované reklamní polepy:
Dominikánská republika (od 24. 8. 2015 do 11. 12. 2015)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Výrobní číslo: 174372

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 561 850 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 601 so 8.12. 7:358.12. 19:12 7269+7121
23 601 pá 7.12. 8:027.12. 19:19 7269+7121
23 601 čt 6.12. 8:026.12. 19:19 6892+7121
23 601 st 5.12. 8:025.12. 19:19 6892+7121
23 601 ne 2.12. 7:242.12. 19:12 6892+7121
23 601 so 1.12. 7:351.12. 19:12 6892+7121
23 601 ne 25.11. 7:2325.11. 19:05 6892+7121
23 601 pá 23.11. 8:0723.11. 20:09 6892+7121
23 601 čt 22.11. 8:0722.11. 19:19 6892+7121
23 601 st 21.11. 8:0721.11. 19:19 6892+7121
23 601 út 20.11. 8:0720.11. 19:19 6892+7121
23 601 po 19.11. 8:0719.11. 19:19 6892+7121
23 601 so 17.11. 8:0417.11. 20:29 6892+7121
23 601 po 5.11. 6:085.11. 18:30 7122+7121
23 601 so 3.11. 18:213.11. 20:32 7122+7121
23 601 pá 2.11. 6:082.11. 18:30 7122+7121
23 601 čt 1.11. 6:081.11. 18:30 7122+7121
23 601 st 31.10. 6:0831.10. 18:30 7122+7121
23 601 út 23.10. 8:0523.10. 19:19 7122+7121
23 601 ne 21.10. 8:0221.10. 12:50 7122+7121*MU
23 601 pá 19.10. 8:0519.10. 19:19 7122+7121
23 601 čt 18.10. 8:0518.10. 19:19 7122+7121
23 601 st 17.10. 8:0517.10. 19:19 7122+7121
23 601 út 16.10. 8:0516.10. 19:19 7122+7121
23 601 po 15.10. 8:0515.10. 19:19 7122+7121
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.