Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7121

Evidované reklamní polepy:

Dominikánská republika (od 24. 8. 2015 do 11. 12. 2015)

Domovská vozovna: Střešovice

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Výrobní číslo: 174372

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 566 495 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 601 pá 16.8. 7:3316.8. 18:48 7122+7121
23 601 čt 15.8. 7:3315.8. 18:48 7122+7121
23 601 st 14.8. 7:3314.8. 18:58 7122+7121
23 601 út 13.8. 7:3313.8. 18:48 7122+7121
23 601 po 12.8. 7:3312.8. 18:48 7122+7121
23 601 ne 11.8. 9:0211.8. 19:27 7122+7121
23 601 so 10.8. 8:0510.8. 19:27 7122+7121
23 601 pá 9.8. 13:309.8. 18:48 7122+7121*Z
23 602 po 5.8. 8:035.8. 19:18 7122+7121
23 602 pá 2.8. 8:032.8. 19:18 7122+7121
23 602 čt 1.8. 7:581.8. 19:23 7122+7121
23 602 st 31.7. 7:5831.7. 19:23 7122+7121
23 602 út 30.7. 7:5830.7. 19:23 7122+7121
23 602 po 29.7. 7:5829.7. 19:23 7122+7121
23 601 po 22.7. 7:3322.7. 19:08 7122+7121
23 602 pá 19.7. 8:0319.7. 19:19 7122+7121
23 602 čt 18.7. 8:0318.7. 13:15 7122+7121*MU
23 602 st 17.7. 8:0317.7. 19:19 7122+7121
23 602 út 16.7. 8:0316.7. 19:19 7122+7121
23 601 po 15.7. 7:3315.7. 18:49 7122+7121
23 601 pá 12.7. 7:3312.7. 18:49 7122+7121
23 601 čt 11.7. 7:3311.7. 18:49 7122+7121
23 602 st 10.7. 8:0310.7. 19:19 7122+7121
23 602 út 9.7. 8:039.7. 17:30 7001+7121*MU
23 603 ne 7.7. 8:027.7. 18:27 7001+7121
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 6892+7188
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.