Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3SUCS ev. č. 7121

Evidované reklamní polepy:

Dominikánská republika (od 24. 8. 2015 do 11. 12. 2015)

Domovská vozovna: Střešovice

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Výrobní číslo: 174372

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 554 915 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 602 st 17.4. 7:2017.4. 16:00 7122+7121*MU
23 601 pá 12.4. 7:0412.4. 19:33 7001+7121
23 601 čt 11.4. 7:0411.4. 19:33 7122+7121
23 601 po 1.4. 7:041.4. 14:00 7122+7121*MU
23 601 pá 29.3. 7:0429.3. 19:33 7122+7121
23 601 čt 28.3. 7:0428.3. 19:33 7122+7121
23 602 st 27.3. 7:2027.3. 19:53 7122+7121
23 601 út 26.3. 7:0426.3. 18:00 7122+7121*MU
23 601 po 25.3. 7:0425.3. 19:33 7122+7121
23 601 pá 22.3. 7:0422.3. 19:33 7234+7121
23 601 čt 21.3. 7:0421.3. 19:33 7234+7121
23 601 st 20.3. 7:0420.3. 19:33 6892+7121
23 603 ne 17.3. 8:3217.3. 20:56 7001+7121
23 601 so 16.3. 8:1916.3. 20:19 7001+7121
23 601 pá 15.3. 7:0415.3. 19:33 7122+7121
23 602 čt 14.3. 7:2014.3. 19:53 7122+7121
23 602 st 13.3. 7:2013.3. 19:53 7122+7121
23 601 út 12.3. 7:0412.3. 19:33 7122+7121
23 602 po 11.3. 7:2011.3. 19:53 7122+7121
23 601 pá 8.3. 7:328.3. 18:49 7121+7235
23 601 čt 7.3. 7:327.3. 18:49 7121+7235
23 601 st 6.3. 7:326.3. 18:49 7121+7235
23 602 út 5.3. 8:005.3. 19:19 7269+7121
23 602 po 4.3. 8:004.3. 19:19 7269+7121
23 601 čt 21.2. 7:3221.2. 18:49 6892+7121
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.