Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7120

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Vyřazení: 24. 7. 2015

Výrobní číslo: 174371

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 541 756 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
 9  807 pá 21.8. 14:4921.8. 19:50 7120+7127
 9  825 pá 7.8. 5:327.8. 21:42 7188+7120
 1  808 čt 6.8. 5:086.8. 20:23 7188+7120
 1  808 po 3.8. 5:083.8. 20:23 7188+7120
 1  802 pá 31.7. 5:4631.7. 20:14 7188+7120
 1  803 čt 30.7. 5:3430.7. 22:34 7188+7120
 1  802 st 29.7. 5:4629.7. 20:14 7188+7120
 1  811 po 27.7. 5:0727.7. 21:50 7188+7120
 1  809 pá 24.7. 4:2824.7. 21:35 7188+7120
 1  808 čt 23.7. 6:0323.7. 23:32 7188+7120
 1  810 st 22.7. 4:4822.7. 19:46 7188+7120
 1  809 út 21.7. 4:2821.7. 21:35 7188+7120
 1  802 pá 17.7. 5:4617.7. 18:00 7188+7120*MU
 1  807 čt 16.7. 15:0816.7. 21:05 7188+7120
 1  811 čt 9.7. 5:079.7. 21:50 7120+7165
 1  808 st 8.7. 6:038.7. 23:32 7120+7165
 1  810 út 7.7. 4:487.7. 19:46 7120+7165
 1  803 po 6.7. 5:076.7. 21:20 7120+7165
 1  809 čt 2.7. 4:282.7. 21:35 7120+7165
 1  808 st 1.7. 6:031.7. 23:32 7120+7165
 1  806 po 29.6. 6:3329.6. 22:05 7120+7165
 1  805 pá 26.6. 4:4826.6. 19:57 7120+7165
 1  808 út 23.6. 6:4723.6. 22:34 7120+7165
 1  803 po 22.6. 4:2822.6. 21:50 7120+7165
 1  807 ne 21.6. 11:5621.6. 22:23 7120+7165
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.