Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7115

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Vyřazení: 27. 10. 2015

Výrobní číslo: 174366

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 560 747 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
 1  802 po 26.10. 5:0726.10. 21:50 7134+7115
 1  808 pá 23.10. 5:4824.10. 0:53 7134+7115
 1  808 čt 22.10. 5:4823.10. 0:53 7134+7115
 1  802 po 19.10. 5:0719.10. 21:50 7134+7115
 1  803 so 17.10. 5:0718.10. 0:53 7134+7115
 1  803 pá 16.10. 14:5516.10. 18:32 7134+7115
 1  802 čt 15.10. 5:0715.10. 21:50 7134+7115
 1  808 st 14.10. 5:4815.10. 0:53 7134+7115
 1  801 út 13.10. 6:3113.10. 21:35 7134+7115
 1  805 po 12.10. 6:5412.10. 22:22 7134+7115
 1  806 čt 8.10. 5:329.10. 0:47 7134+7115
 1  805 st 7.10. 6:547.10. 22:22 7134+7115
 1  803 út 6.10. 14:556.10. 18:32 7134+7115
 1  808 po 5.10. 5:486.10. 0:53 7134+7115
 1  806 čt 1.10. 5:322.10. 0:47 7134+7115
 1  801 st 30.9. 6:3130.9. 21:35 7134+7115
 1  803 út 29.9. 14:5529.9. 18:32 7134+7115
 9  807 so 26.9. 8:2727.9. 0:25 7134+7115
 9  809 pá 25.9. 6:1426.9. 0:35 7134+7115
 9  824 čt 24.9. 6:4324.9. 18:31 7134+7115
 9  821 st 23.9. 6:3723.9. 23:39 7134+7115
 9  825 út 22.9. 6:4522.9. 23:55 7134+7115
 9  815 pá 18.9. 6:1218.9. 19:35 7134+7115
 9  821 čt 17.9. 6:3717.9. 23:39 7134+7115
 9  816 st 16.9. 6:1516.9. 17:59 7134+7115


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.