Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7114

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Vokovice (od 20.3.2014)

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Vyřazení: 11. 6. 2015

Výrobní číslo: 174365

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Reinkarnovaný vůz, září 2014

Najeto: cca 1 560 270 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
sjVO 787 čt 11.6. 8:0011.6. 12:00 7114+7070*1
22 728 pá 20.3. 5:2420.3. 8:57 7091+7114
22 707 čt 19.3. 5:0720.3. 0:22 7091+7114
22 707 st 18.3. 20:0019.3. 0:22 7091+7114*Z1
22 702 st 18.3. 15:3218.3. 18:59 7091+7114
22 728 st 18.3. 5:2418.3. 8:57 7091+7114
22 728 út 17.3. 14:3217.3. 20:38 7091+7114
22 733 út 17.3. 5:4117.3. 9:09 7091+7114
22 728 pá 13.3. 14:3213.3. 20:38 7091+7114
22 737 čt 12.3. 6:3612.3. 18:35 7091+7114
22 702 út 10.3. 15:3210.3. 18:59 7091+7114
22 728 po 9.3. 5:249.3. 8:57 7091+7114
22 728 pá 6.3. 5:246.3. 8:57 7091+7114
22 739 čt 5.3. 15:165.3. 23:43 7091+7114
22 733 st 4.3. 5:414.3. 9:09 7091+7114
22 739 út 3.3. 6:093.3. 9:33 7091+7114
22 728 po 2.3. 14:322.3. 20:38 7091+7114
22 702 po 2.3. 6:272.3. 9:57 7091+7114
22 733 pá 27.2. 14:5227.2. 21:00 7091+7114
22 728 čt 26.2. 5:2426.2. 8:57 7091+7114
22 733 st 25.2. 14:5225.2. 21:00 7091+7114
22 733 út 24.2. 14:5224.2. 21:00 7091+7114
22 728 po 23.2. 14:3223.2. 20:38 7091+7114
22 728 po 23.2. 5:2423.2. 8:57 7091+7114
22 728 pá 20.2. 14:3220.2. 20:38 7091+7114
*1 = z vozovny VO bez oznacovacu a bez loga DPP
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7100+7062

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.