Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7112

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Vyřazení: září 2013

Výrobní číslo: 174363

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2013
 4  502 út 24.9. 6:0724.9. 9:49 7112+7157
 4  502 pá 20.9. 14:1820.9. 19:38 7112+7157
 4  502 čt 19.9. 14:1819.9. 19:38 7112+7157
 4  502 pá 13.9. 14:1813.9. 19:38 7112+7157
 4  502 út 10.9. 5:1210.9. 20:53 7112+7157
 4  502 čt 5.9. 14:185.9. 19:38 7112+7157
 4  503 út 3.9. 13:483.9. 19:18 7112+7157
 4  503 po 2.9. 13:482.9. 19:18 7112+7157
 7  505 ne 1.9. 5:042.9. 0:43 7112
 7  506 so 31.8. 14:091.9. 0:46 7112
13 506 pá 30.8. 5:5930.8. 20:11 7112
13 506 čt 29.8. 5:5929.8. 20:11 7112
13 505 st 28.8. 5:5128.8. 20:01 7112
13 507 út 27.8. 6:0527.8. 20:20 7112
13 505 po 26.8. 5:5126.8. 20:01 7112
 7  506 ne 25.8. 7:5026.8. 1:05 7112
 7  506 so 24.8. 4:4525.8. 0:46 7112
13 507 pá 23.8. 6:0523.8. 20:20 7112
13 507 po 19.8. 6:0519.8. 20:20 7112
 3  510 čt 15.8. 14:3215.8. 20:15 7112+7100
 3  512 čt 25.7. 4:5525.7. 20:34 7112+7100
 3  512 po 22.7. 4:5522.7. 20:34 7112+7100
 3  511 po 8.7. 13:488.7. 20:23 7112+7100
22 507 st 26.6. 3:5526.6. 20:32 7112+7100


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.