Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3SUCS-DVC ev. č. 7090

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Vyřazení: 20. 4. 2015

Výrobní číslo: 174341

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Reinkarnovaný vůz, září 2014

Najeto: cca 1 492 352 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
 4  812 út 7.4. 6:347.4. 10:17 7090+7224
 9  808 st 1.4. 7:131.4. 9:39 7090+7224
 9  808 út 31.3. 7:1331.3. 9:39 7090+7224
 9  803 po 30.3. 6:5130.3. 9:15 7090+7224
 9  833 pá 27.3. 6:2827.3. 8:55 7090+7224
 9  803 čt 26.3. 6:5126.3. 9:15 7090+7224
 9  833 st 25.3. 6:2825.3. 8:55 7090+7224
 9  833 út 24.3. 6:2824.3. 8:55 7090+7224
 9  833 po 23.3. 6:2823.3. 8:55 7090+7224
 9  808 pá 20.3. 7:1320.3. 9:39 7090+7224
 9  803 čt 19.3. 6:5119.3. 9:15 7090+7224
 9  833 st 18.3. 6:2818.3. 8:55 7090+7224
 9  803 út 17.3. 6:5117.3. 9:15 7090+7224
 9  808 po 16.3. 7:1316.3. 9:39 7090+7224
 9  833 pá 13.3. 6:2813.3. 8:55 7090+7224
 9  812 st 11.3. 6:2111.3. 18:17 7090+7224
 9  817 út 10.3. 4:4610.3. 18:37 7090+7224
 9  808 po 9.3. 15:3510.3. 0:55 7090+7224
 9  833 po 9.3. 6:289.3. 8:55 7090+7224
 9  831 pá 6.3. 5:327.3. 0:05 7090+7224
 9  810 čt 5.3. 6:125.3. 20:31 7090+7224
 9  817 st 4.3. 4:464.3. 18:37 7090+7224
 9  834 út 3.3. 5:363.3. 19:47 7090+7224
 9  834 po 2.3. 5:362.3. 19:47 7090+7224
 9  824 pá 27.2. 7:0827.2. 19:02 7090+7224


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.