Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7087

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Vyřazení: 11. 7. 2016

Výrobní číslo: 174338

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 480 352 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
11 803 pá 8.7. 14:048.7. 20:01 7087+7224
11 803 pá 8.7. 5:058.7. 9:53 7087+7224
11 801 čt 7.7. 5:527.7. 19:51 7087+7224
11 804 út 5.7. 5:025.7. 21:28 7087+7224
11 820 po 4.7. 5:405.7. 0:37 7087+7224
22 832 pá 1.7. 6:061.7. 23:59 7087+7224
22 827 čt 30.6. 5:4630.6. 20:38 7087+7224
 9  818 st 29.6. 6:4429.6. 18:19 7258+7087
 9  812 út 28.6. 6:2228.6. 18:17 7258+7087
 5  807 po 27.6. 6:0127.6. 20:12 7258+7087
 5  811 pá 24.6. 6:2124.6. 22:34 7258+7087
 9  803 čt 23.6. 15:1523.6. 20:01 7087+7287
 9  808 čt 23.6. 7:1423.6. 9:39 7087+7287
 5  807 st 22.6. 6:0122.6. 20:12 7087+7287
 5  807 út 21.6. 6:0121.6. 20:12 7087+7287
 9  834 po 20.6. 5:3320.6. 13:00 7087+7287*MU
 9  802 ne 19.6. 8:2319.6. 22:49 7087+7287
 9  810 pá 17.6. 6:1517.6. 20:31 7087+7287
 1  808 čt 16.6. 6:4717.6. 0:48 7087+7287
 1  814 st 15.6. 14:5515.6. 21:06 7087+7287
 1  811 st 15.6. 5:2015.6. 12:00 7087+7287*MU
 1  808 út 14.6. 6:4715.6. 0:48 7087+7287
 1  810 po 13.6. 5:0713.6. 18:32 7087+7287
 1  807 ne 12.6. 5:2813.6. 0:52 7087+7287
 1  805 so 11.6. 4:4711.6. 21:03 7087+7287
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.