Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7086

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Vyřazení: 22. 2. 2016

Výrobní číslo: 174337

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 446 272 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
 1  810 po 22.2. 5:0722.2. 14:15 7086+7142*MU*1
 1  801 ne 21.2. 4:2821.2. 21:50 7086+7142
 1  805 so 20.2. 4:4721.2. 0:52 7086+7142
 1  811 pá 19.2. 5:2120.2. 0:52 7086+7142
 1  806 čt 18.2. 6:3318.2. 22:06 7086+7142
 1  802 st 17.2. 5:5917.2. 19:02 7086+7142
 1  814 út 16.2. 14:5516.2. 21:06 7086+7142
 1  814 út 16.2. 5:5016.2. 9:52 7086+7142
 1  805 po 15.2. 4:4715.2. 19:47 7086+7142
 1  805 ne 14.2. 5:4814.2. 20:57 7086+7142
 1  808 so 13.2. 5:0713.2. 21:50 7086+7142
 1  802 pá 12.2. 5:5912.2. 19:02 7086+7142
 1  806 čt 11.2. 6:3311.2. 17:00 7086+7142*MU
 1  802 st 10.2. 5:5910.2. 19:02 7086+7142
 1  806 út 9.2. 6:339.2. 22:06 7086+7142
 1  802 po 8.2. 5:598.2. 19:02 7086+7142
 1  802 pá 5.2. 5:595.2. 19:02 7086+7142
 1  806 čt 4.2. 6:334.2. 22:06 7086+7142
 1  805 út 2.2. 4:472.2. 19:47 7086+7142
 1  806 po 1.2. 6:331.2. 22:06 7086+7142
 1  802 pá 29.1. 5:5929.1. 19:02 7086+7142
 1  802 čt 28.1. 5:5928.1. 16:00 7086+7142*MU
 1  805 st 27.1. 4:4727.1. 19:47 7086+7142
 1  806 út 26.1. 6:3326.1. 22:06 7086+7142
13 807 po 25.1. 5:4725.1. 19:57 7086
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s os. vozem za zast. Pražská tržnice ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.