Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7083

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Vyřazení: 19. 5. 2016

Výrobní číslo: 174334

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 596 454 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
 5  807 čt 19.5. 6:0119.5. 20:12 7290+7083
 5  807 st 18.5. 6:0118.5. 20:12 7290+7083
 5  811 út 17.5. 6:2117.5. 22:34 7290+7083
 5  804 po 16.5. 5:2316.5. 22:08 7290+7083
 1  805 ne 15.5. 5:4815.5. 20:57 7290+7083
 1  808 so 14.5. 5:0714.5. 21:50 7290+7083
 1  806 pá 13.5. 6:3313.5. 22:06 7290+7083
 1  808 čt 12.5. 6:4713.5. 0:48 7290+7083
 1  810 st 11.5. 5:0711.5. 18:32 7290+7083
 1  811 út 10.5. 5:2011.5. 0:52 7290+7083
 1  808 po 9.5. 6:4710.5. 0:48 7290+7083
 1  801 ne 8.5. 4:288.5. 21:50 7290+7083
 1  806 pá 6.5. 6:336.5. 22:06 7290+7083
 1  814 čt 5.5. 14:555.5. 21:06 7290+7083
 1  814 čt 5.5. 5:505.5. 9:52 7191+7083
 5  807 st 4.5. 6:014.5. 20:12 7191+7083
 5  807 út 3.5. 6:013.5. 20:12 7191+7083
 5  807 po 2.5. 6:012.5. 20:12 7191+7083
 5  804 pá 29.4. 5:2329.4. 22:08 7191+7083
 5  811 čt 28.4. 6:2128.4. 22:34 7191+7083
 5  807 st 27.4. 6:0127.4. 20:12 7191+7083
 9  824 út 26.4. 7:0826.4. 19:02 7191+7083
 9  833 po 25.4. 14:5926.4. 0:15 7191+7083
 9  803 po 25.4. 6:5025.4. 9:15 7191+7083
 9  809 ne 24.4. 9:1324.4. 21:19 7191+7083


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.