Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7082

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Vyřazení: 13. 1. 2016

Výrobní číslo: 174333

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 643 872 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
 9  833 st 13.1. 6:2913.1. 8:55 7082+7081
 9  833 út 12.1. 14:5913.1. 0:15 7082+7081
 9  808 út 12.1. 7:1412.1. 9:39 7082+7081
 9  808 po 11.1. 15:3511.1. 19:54 7082+7081
 9  803 po 11.1. 6:5111.1. 9:15 7082+7081
 9  818 pá 8.1. 6:458.1. 18:19 7082+7081
 9  812 čt 7.1. 6:227.1. 18:17 7082+7081
 9  805 st 6.1. 5:496.1. 22:29 7082+7081
 9  810 út 5.1. 13:005.1. 20:31 7082+7081*Z1
11 801 po 4.1. 5:444.1. 18:21 7082+7081
Rok 2015
11 811 út 22.12. 6:3722.12. 19:52 7082+7081
22 816 po 21.12. 6:4121.12. 12:00 7082+7081*MU
 9  809 so 19.12. 9:1219.12. 21:19 7082+7081
 9  824 pá 18.12. 7:0818.12. 19:02 7082+7081
 9  818 čt 17.12. 6:4517.12. 18:19 7082+7081
 9  812 st 16.12. 6:2216.12. 18:17 7082+7081
 9  825 út 15.12. 5:2415.12. 21:29 7082+7081
 9  808 po 14.12. 15:3514.12. 19:54 7082+7081
 9  808 pá 11.12. 15:3511.12. 19:54 7082+7081
 9  812 čt 10.12. 6:2210.12. 18:17 7082+7081
 9  834 st 9.12. 5:339.12. 19:46 7082+7081
 9  808 út 8.12. 7:148.12. 9:39 7082+7081
 9  812 po 7.12. 6:227.12. 18:17 7082+7081
 4  812 pá 4.12. 14:584.12. 18:41 7082+7081
 4  812 čt 3.12. 6:343.12. 10:17 7082+7081
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7217+7273
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.