Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7081

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Vyřazení: 28. 4. 2016

Výrobní číslo: 174332

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 600 080 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
 9  808 čt 28.4. 7:1428.4. 9:39 7270+7081
 9  808 st 27.4. 7:1427.4. 9:39 7270+7081
 9  808 út 26.4. 7:1426.4. 9:39 7270+7081
 9  808 po 25.4. 7:1425.4. 9:39 7270+7081
 1  802 pá 22.4. 5:5922.4. 19:02 7270+7081
 1  806 čt 21.4. 6:3321.4. 22:06 7270+7081
 1  814 st 20.4. 14:5520.4. 21:06 7270+7081
 1  814 st 20.4. 5:5020.4. 9:52 7270+7081
 1  802 út 19.4. 5:5919.4. 19:02 7270+7081
 1  802 po 18.4. 5:5918.4. 19:02 7270+7081
 1  805 pá 15.4. 4:4715.4. 19:47 7270+7081
 1  808 čt 14.4. 6:4715.4. 0:48 7270+7081
 1  814 st 13.4. 14:5513.4. 21:06 7270+7081
 1  814 st 13.4. 5:5013.4. 9:52 7270+7081
 9  805 út 12.4. 5:4912.4. 22:29 7270+7081
 9  817 po 11.4. 4:4211.4. 18:37 7270+7081
 9  812 ne 10.4. 4:4210.4. 23:55 7270+7081
 9  816 so 9.4. 7:4710.4. 0:25 7270+7081
 9  833 pá 8.4. 15:009.4. 0:15 7270+7081
 9  808 pá 8.4. 7:148.4. 9:39 7270+7081
 9  818 čt 7.4. 6:447.4. 18:19 7270+7081
 9  818 st 6.4. 6:446.4. 18:19 7270+7081
 9  803 út 5.4. 15:165.4. 20:01 7270+7081
 9  803 út 5.4. 6:515.4. 9:15 7270+7081
 9  801 po 4.4. 5:365.4. 0:25 7270+7081


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.