Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7078

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Vyřazení: 24. 7. 2015

Výrobní číslo: 174329

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 548 030 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
 1  807 čt 16.7. 6:1916.7. 10:33 7188+7078
22 808 st 15.7. 4:5215.7. 23:44 7188+7078
22 813 út 14.7. 5:4715.7. 0:43 7188+7078
22 808 po 13.7. 4:5213.7. 23:44 7188+7078
22 828 čt 9.7. 5:539.7. 22:10 7188+7078
22 813 pá 3.7. 5:474.7. 0:43 7188+7078
22 828 čt 2.7. 5:532.7. 22:10 7188+7078
22 826 út 30.6. 5:4530.6. 20:39 7188+7078
22 827 po 29.6. 5:4929.6. 19:12 7071+7078
22 826 pá 26.6. 5:4526.6. 20:39 7071+7078
22 834 čt 25.6. 6:1025.6. 21:17 7071+7078
22 837 st 24.6. 6:2424.6. 18:44 7071+7078
 1  814 po 22.6. 14:5422.6. 21:05 7071+7078
 1  805 čt 18.6. 4:4818.6. 19:57 7071+7078
 1  801 út 16.6. 6:1116.6. 21:21 7071+7078
 1  801 po 15.6. 6:1115.6. 21:21 7071+7078
22 728 pá 12.6. 5:2412.6. 8:57 7071+7078
22 739 čt 11.6. 15:1611.6. 23:43 7071+7078
22 728 čt 11.6. 5:2411.6. 8:57 7071+7078
22 739 st 10.6. 15:1610.6. 23:43 7071+7078
22 728 st 10.6. 5:2410.6. 8:57 7071+7078
22 739 po 8.6. 15:168.6. 23:43 7071+7078
22 739 st 3.6. 15:163.6. 23:43 7071+7078
22 728 út 2.6. 14:322.6. 20:38 7071+7078
22 702 po 1.6. 15:321.6. 18:59 7071+7078


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.