Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7075

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Vyřazení: 19. 8. 2015

Výrobní číslo: 174326

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 544 879 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
 9  817 st 19.8. 4:4619.8. 9:50 7062+7075
 9  819 út 18.8. 5:2519.8. 0:35 7062+7075
 9  819 po 17.8. 5:2518.8. 0:35 7062+7075
 9  810 ne 16.8. 4:4617.8. 0:55 7062+7075
 9  814 so 15.8. 7:3215.8. 23:29 7062+7075
 9  816 pá 14.8. 4:4614.8. 18:37 7062+7075
 9  823 čt 13.8. 5:2514.8. 0:05 7062+7075
 9  803 st 12.8. 5:4913.8. 0:25 7062+7075
 9  828 út 11.8. 5:3612.8. 0:15 7062+7075
 9  805 po 10.8. 15:1410.8. 19:40 7062+7075
 9  805 po 10.8. 6:5310.8. 9:20 7062+7075
 9  815 ne 9.8. 12:239.8. 21:59 7062+7075
 9  809 pá 7.8. 6:147.8. 19:54 7062+7075
 9  802 čt 6.8. 5:436.8. 18:00 7062+7075*MU
 9  810 st 5.8. 15:396.8. 0:55 7062+7075
 9  802 út 4.8. 5:434.8. 19:25 7062+7075
 9  813 so 1.8. 5:022.8. 0:05 7062+7075
 9  814 čt 30.7. 6:3730.7. 20:42 7062+7075
 9  817 po 27.7. 5:0227.7. 21:02 7062+7075
 9  812 ne 26.7. 4:4626.7. 23:59 7062+7075
 9  808 so 25.7. 9:0525.7. 21:12 7062+7075
 9  804 pá 24.7. 5:5225.7. 0:35 7062+7075
 9  827 čt 23.7. 14:4423.7. 19:10 7062+7075
 9  827 čt 23.7. 7:2723.7. 9:55 7062+7075
 9  805 st 22.7. 15:1422.7. 19:40 7062+7075
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.