Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7071

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Vyřazení: listopad 2015

Výrobní číslo: 174322

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 641 218 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
 9  808 po 16.11. 7:1416.11. 9:39 7071+7117
 9  810 pá 13.11. 6:1513.11. 20:31 7071+7117
 9  806 čt 12.11. 5:5213.11. 0:35 7071+7117
 9  808 st 11.11. 15:3511.11. 19:54 7071+7117
 9  833 st 11.11. 6:2911.11. 8:55 7071+7117
 9  824 út 10.11. 7:0810.11. 19:02 7071+7117
 9  812 po 9.11. 6:229.11. 18:17 7071+7117
 9  805 pá 6.11. 5:496.11. 22:29 7071+7117
 9  801 čt 5.11. 5:366.11. 0:25 7071+7117
 9  810 st 4.11. 6:154.11. 20:31 7071+7117
 9  825 út 3.11. 5:243.11. 21:29 7071+7117
 9  803 po 2.11. 15:152.11. 20:01 7071+7117
 9  808 po 2.11. 7:142.11. 9:39 7071+7117
 9  818 út 27.10. 6:4527.10. 18:19 7071+7117
 9  810 po 26.10. 6:1526.10. 20:31 7071+7117
 9  809 ne 25.10. 9:1325.10. 21:19 7071+7117
 9  818 pá 23.10. 6:4523.10. 18:19 7071+7117
 9  808 čt 22.10. 15:3522.10. 19:54 7071+7117
 9  806 st 21.10. 5:5222.10. 0:35 7071+7117
 9  801 po 19.10. 5:3620.10. 0:25 7071+7117
 9  814 so 17.10. 7:3218.10. 0:15 7071+7117
 9  806 pá 16.10. 7:1417.10. 0:25 7071+7117
 9  824 čt 15.10. 6:4315.10. 18:31 7071+7117
 9  803 út 13.10. 15:3914.10. 0:15 7071+7117
 9  803 út 13.10. 4:4213.10. 9:31 7071+7117


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.