Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7070

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1983

V provozu od: 1983

Vyřazení: 11. 6. 2015

Výrobní číslo: 173154

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 644 563 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
sjVO 787 čt 11.6. 8:0011.6. 12:00 7114+7070*1
22 728 po 27.4. 14:3227.4. 20:38 7070+7095
22 739 pá 24.4. 15:1624.4. 23:43 7070+7095
 5  711 čt 23.4. 14:3623.4. 20:33 7070+7095
 5  709 st 22.4. 4:4022.4. 20:13 7070+7095
 5  705 út 21.4. 6:1922.4. 0:48 7070+7095
 5  711 po 20.4. 14:3620.4. 20:33 7070+7095
 5  711 po 20.4. 6:4520.4. 10:14 7070+7095
22 728 pá 17.4. 14:3217.4. 20:38 7070+7095
22 702 pá 17.4. 6:2717.4. 9:57 7070+7095
22 702 čt 16.4. 15:3216.4. 18:59 7070+7095
22 728 čt 16.4. 5:2416.4. 8:57 7070+7095
22 728 st 15.4. 14:3215.4. 20:38 7070+7095
22 702 st 15.4. 6:2715.4. 9:57 7070+7095
22 728 po 13.4. 14:3213.4. 20:38 7070+7095
22 702 po 13.4. 6:2713.4. 9:57 7070+7095
22 737 pá 10.4. 6:3610.4. 18:35 7070+7095
22 737 čt 9.4. 6:369.4. 18:35 7070+7095
22 707 st 8.4. 5:079.4. 0:22 7070+7095
22 733 út 7.4. 14:527.4. 21:00 7070+7095
22 733 út 7.4. 5:417.4. 9:09 7070+7095
22 724 pá 3.4. 15:203.4. 21:08 7070+7095
22 733 pá 3.4. 5:443.4. 9:06 7070+7095
22 725 čt 2.4. 4:192.4. 18:51 7070+7095
22 702 st 1.4. 15:321.4. 18:59 7070+7095
*1 = z vozovny VO bez oznacovacu a bez loga DPP

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.