Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7066

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1983

V provozu od: 1983

Vyřazení: leden 2014

Výrobní číslo: 173150

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 393 708 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
26 808 út 7.1. 6:137.1. 20:31 7066+7067
26 808 so 4.1. 7:204.1. 21:24 7066+7067
Rok 2013
26 810 ne 29.12. 10:1529.12. 21:24 7066+7067
 7  507 st 18.12. 5:5918.12. 21:38 7066+7067
 3  512 út 10.12. 6:1811.12. 1:12 7065+7066
 3  523 po 9.12. 6:349.12. 20:03 7065+7066
 3  523 čt 5.12. 6:345.12. 20:03 7065+7066
 3  512 út 3.12. 6:184.12. 1:12 7065+7066
 3  504 po 2.12. 5:372.12. 22:32 7065+7066
 3  515 pá 29.11. 5:5829.11. 20:57 7065+7066
 3  523 st 27.11. 6:3427.11. 20:03 7065+7066
 3  515 út 26.11. 5:5826.11. 20:57 7065+7066
 3  505 po 25.11. 15:0425.11. 20:24 7065+7066
 3  516 st 20.11. 6:1220.11. 20:58 7065+7066
 3  516 po 18.11. 6:1218.11. 20:58 7065+7066
 3  516 čt 14.11. 6:1214.11. 20:58 7065+7066
22 502 st 13.11. 6:2413.11. 20:14 7065+7066
11 506 čt 7.11. 14:587.11. 21:00 7065+7066
17 514 pá 25.10. 6:0125.10. 19:51 7065+7066
 3  504 út 22.10. 5:4222.10. 20:24 7065+7066
 3  516 po 21.10. 6:1821.10. 20:54 7065+7066
 3  505 čt 17.10. 14:5917.10. 20:20 7065+7066
 3  502 st 16.10. 4:5316.10. 13:21 7065+7066*MU
22 517 čt 10.10. 15:2410.10. 18:16 7065+7066
22 521 st 9.10. 15:409.10. 18:35 7065+7066
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.