Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7064

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1983

V provozu od: 1983

Vyřazení: 7. 7. 2016

Výrobní číslo: 173148

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 721 055 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
 1  808 čt 7.7. 6:037.7. 21:27 7262+7064
 1  807 po 4.7. 6:224.7. 10:26 7262+7064
 1  814 pá 1.7. 14:551.7. 21:06 7262+7064
 1  814 pá 1.7. 5:501.7. 9:52 7262+7064
 1  802 čt 30.6. 6:0030.6. 19:02 7262+7064
 1  802 st 29.6. 6:0029.6. 19:02 7262+7064
 1  806 út 28.6. 6:3328.6. 22:06 7262+7064
 1  814 po 27.6. 14:5527.6. 21:06 7262+7064
 9  808 po 27.6. 7:1427.6. 9:39 7064+7065
 9  808 pá 24.6. 15:3524.6. 19:54 7064+7065
 9  808 pá 24.6. 7:1424.6. 9:39 7064+7065
 9  818 čt 23.6. 6:4423.6. 18:19 7064+7065
 9  818 st 22.6. 6:4422.6. 18:19 7064+7065
 9  808 út 21.6. 15:3521.6. 19:54 7064+7065
 1  810 po 20.6. 5:0720.6. 18:32 7064+7065
 1  804 ne 19.6. 4:4719.6. 19:48 7064+7065
 5  807 pá 17.6. 6:0117.6. 20:12 7064+7065
 5  807 čt 16.6. 6:0116.6. 20:12 7064+7065
 5  807 st 15.6. 6:0115.6. 20:12 7064+7065
 5  807 út 14.6. 6:0114.6. 20:12 7064+7065
 5  804 po 13.6. 5:2313.6. 22:08 7064+7065
 9  824 pá 10.6. 7:0810.6. 19:02 7191+7064
 9  812 čt 9.6. 6:229.6. 18:17 7191+7064
 9  803 st 8.6. 6:508.6. 9:15 7191+7064
 9  817 út 7.6. 4:427.6. 18:37 7191+7064


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.