Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7062

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1983

V provozu od: 1983

Vyřazení: 15. 9. 2015

Výrobní číslo: 173146

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 549 430 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
 9  803 út 29.9. 4:4229.9. 9:31 7062+7261
22 815 čt 24.9. 6:5524.9. 18:21 7062+7245
22 822 st 23.9. 5:2923.9. 22:50 7062+7245
22 830 út 22.9. 5:5922.9. 21:54 7062+7245
22 809 po 21.9. 6:4121.9. 20:16 7062+7245
22 822 pá 18.9. 5:2918.9. 22:50 7062+7245
22 809 čt 17.9. 6:4117.9. 20:16 7062+7245
22 834 st 16.9. 13:4916.9. 21:17 7062+7245*Z1
22 818 pá 11.9. 6:4811.9. 21:09 7062+7245
22 820 čt 10.9. 7:0410.9. 21:02 7062+7245
22 827 út 8.9. 5:498.9. 19:12 7062+7245
22 806 po 7.9. 6:067.9. 20:26 7062+7245
22 820 pá 4.9. 7:044.9. 21:17 7062+7245
22 840 čt 3.9. 5:383.9. 19:59 7062+7245
22 826 st 2.9. 4:452.9. 20:39 7062+7245
22 822 út 1.9. 5:291.9. 22:50 7062+7245
22 806 po 31.8. 6:0631.8. 20:26 7062+7245
 1  806 so 29.8. 4:2829.8. 20:20 7062+7245
 1  806 čt 27.8. 6:3227.8. 20:13 7062+7245
 1  807 st 26.8. 4:4826.8. 20:14 7062+7245
 1  807 út 25.8. 4:4825.8. 20:14 7062+7245
 1  802 po 24.8. 5:5025.8. 1:12 7062+7245
 1  808 čt 20.8. 5:0820.8. 20:23 7062+7245
 9  817 st 19.8. 4:4619.8. 9:50 7062+7075
 9  819 út 18.8. 5:2519.8. 0:35 7062+7075
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7087+7065

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.