Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7049

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1983

V provozu od: 1983

Vyřazení: 28. 11. 2015

Výrobní číslo: 173133

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 610 488 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
22 515 so 28.11. 7:1928.11. 14:30 7020+7049*MU*1
22 511 pá 27.11. 6:4027.11. 13:00 7020+7049*MU
22 525 čt 26.11. 4:3826.11. 18:50 7020+7049
22 531 st 25.11. 5:2226.11. 0:35 7020+7049
22 540 po 23.11. 5:5023.11. 19:50 7020+7049
22 508 so 21.11. 5:1822.11. 0:35 7020+7049
22 506 čt 19.11. 6:1819.11. 20:17 7020+7049
22 540 st 18.11. 5:5018.11. 19:50 7020+7049
22 519 út 17.11. 7:3717.11. 22:28 7020+7049
22 508 po 16.11. 6:2516.11. 23:15 7020+7049
22 506 ne 15.11. 12:4415.11. 23:07 7020+7049
22 502 so 14.11. 7:5314.11. 23:27 7020+7049
22 523 čt 12.11. 15:4912.11. 17:00 7020+7049*MU
22 526 st 11.11. 4:5612.11. 0:13 7020+7049
22 531 út 10.11. 5:2211.11. 0:35 7020+7049
22 501 po 9.11. 5:599.11. 22:45 7020+7049
22 512 ne 8.11. 4:188.11. 21:35 7020+7049
22 512 so 7.11. 6:588.11. 0:53 7020+7049
22 501 pá 6.11. 5:596.11. 22:45 7020+7049
22 529 čt 5.11. 5:115.11. 21:45 7020+7049
22 511 st 4.11. 6:404.11. 23:27 7020+7049
22 506 út 3.11. 6:183.11. 20:17 7020+7049
22 508 po 2.11. 6:252.11. 23:15 7020+7049
22 508 ne 1.11. 12:531.11. 23:55 7020+7049
22 504 so 31.10. 4:3831.10. 21:07 7020+7049
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada max. relé u vozu 7049

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.