Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7041

Evidované celoplošné polepy:

Samsung ATIV Book 9 Lite (od 19. 9. 2013 do 28. 4. 2014)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1983

V provozu od: 1983

Vyřazení: 29. 11. 2015

Výrobní číslo: 173125

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 616 213 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
22 518 so 28.11. 4:1828.11. 23:15 7001+7041
22 523 pá 27.11. 15:4928.11. 0:27 7001+7041
22 521 pá 27.11. 6:2927.11. 9:20 7001+7041
22 529 čt 26.11. 5:1126.11. 21:45 7001+7041
22 536 st 25.11. 5:3825.11. 19:40 7001+7041
22 508 út 24.11. 6:2524.11. 23:15 7001+7041
22 523 po 23.11. 15:4924.11. 0:27 7001+7041
22 519 po 23.11. 6:2223.11. 9:12 7001+7041
22 515 ne 22.11. 4:5822.11. 22:47 7001+7041
22 512 so 21.11. 6:5822.11. 0:53 7001+7041
22 517 pá 20.11. 15:2520.11. 18:17 7001+7041
22 513 čt 19.11. 15:0919.11. 20:46 7041+7014
22 523 čt 19.11. 4:1819.11. 9:52 7041+7014
22 531 st 18.11. 5:2219.11. 0:35 7041+7014
22 502 út 17.11. 7:5317.11. 23:27 7041+7014
22 506 po 16.11. 6:1816.11. 20:17 7041+7014
22 508 ne 15.11. 12:5315.11. 23:55 7041+7014
22 519 so 14.11. 7:3714.11. 22:28 7041+7014
22 523 pá 13.11. 15:4914.11. 0:27 7041+7014
22 505 čt 12.11. 14:2712.11. 19:52 7041+7014
22 523 čt 12.11. 4:1812.11. 9:52 7041+7014
22 531 st 11.11. 5:2212.11. 0:35 7041+7014
22 521 út 10.11. 15:4111.11. 0:07 7041+7014
22 541 út 10.11. 5:5510.11. 12:00 7041+7014*MU*1
22 525 po 9.11. 4:389.11. 18:50 7041+7014
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada zrychlovače

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.