Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7039

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1983

V provozu od: 1983

Vyřazení: únor 2014

Výrobní číslo: 173123

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 453 133 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
 9  807 čt 13.2. 6:0414.2. 0:45 7034+7039
 9  818 út 11.2. 6:4511.2. 18:20 7034+7039
 9  810 po 10.2. 6:1210.2. 20:32 7034+7039
 9  816 ne 9.2. 5:219.2. 22:19 7034+7039
 9  812 so 8.2. 4:468.2. 23:59 7034+7039
 9  807 čt 6.2. 6:047.2. 0:45 7034+7039
 9  810 st 5.2. 6:125.2. 20:32 7034+7039
 9  817 po 3.2. 4:463.2. 18:37 7034+7039
 9  815 ne 2.2. 12:073.2. 0:25 7034+7039
 9  808 so 1.2. 9:051.2. 21:10 7034+7039
 9  824 čt 30.1. 5:2530.1. 21:49 7034+7039
 9  828 st 29.1. 5:3630.1. 0:25 7034+7039
 9  822 út 28.1. 5:1528.1. 19:19 7034+7039
 9  802 po 27.1. 5:4828.1. 0:35 7034+7039
 9  814 ne 26.1. 7:3327.1. 0:15 7034+7039
 9  816 so 25.1. 7:4726.1. 0:25 7034+7039
 9  826 pá 24.1. 5:3325.1. 0:15 7034+7039
 9  802 čt 23.1. 5:4824.1. 0:35 7034+7039
 9  814 st 22.1. 4:4622.1. 18:42 7034+7039
 9  802 po 20.1. 5:4821.1. 0:35 7034+7039
 9  815 ne 19.1. 12:0720.1. 0:25 7034+7039
 9  816 so 18.1. 7:4719.1. 0:25 7034+7039
 9  824 pá 17.1. 5:2517.1. 21:49 7034+7039
 9  802 čt 16.1. 5:4817.1. 0:35 7034+7039
 9  828 st 15.1. 5:3616.1. 0:25 7034+7039


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.