Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7037

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1983

V provozu od: 1983

Vyřazení: 1. 8. 2015

Výrobní číslo: 173121

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 635 118 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
22 530 pá 31.7. 6:3731.7. 20:14 7049+7037
22 515 čt 30.7. 5:1031.7. 0:27 7049+7037
22 527 st 29.7. 6:1629.7. 9:12 7049+7037
22 530 út 28.7. 6:3728.7. 20:14 7049+7037
22 531 po 27.7. 6:1027.7. 20:07 7049+7037
22 504 so 25.7. 4:3825.7. 21:07 7049+7037
22 517 pá 24.7. 5:2225.7. 0:47 7049+7037
22 527 čt 23.7. 14:0923.7. 22:29 7049+7037
22 507 čt 23.7. 6:2823.7. 9:22 7049+7037
22 515 st 22.7. 5:1023.7. 0:27 7049+7037
22 520 út 21.7. 5:3721.7. 19:21 7049+7037
22 520 po 20.7. 5:3720.7. 19:21 7049+7037
22 512 pá 17.7. 4:5617.7. 21:29 7037+7049
22 515 čt 16.7. 5:1017.7. 0:27 7037+7049
22 515 st 15.7. 5:1016.7. 0:27 7037+7049
22 530 út 14.7. 6:3714.7. 20:14 7037+7049
22 527 po 13.7. 6:1613.7. 9:12 7037+7049
22 523 pá 10.7. 5:4811.7. 1:13 7037+7049
22 531 čt 9.7. 6:109.7. 20:07 7037+7049
22 531 st 8.7. 6:108.7. 20:07 7037+7049
22 527 út 7.7. 14:097.7. 22:29 7037+7049
22 515 ne 5.7. 4:585.7. 22:47 7037+7049
22 507 pá 3.7. 6:283.7. 9:22 7037+7049
22 520 čt 2.7. 5:372.7. 19:21 7037+7049
22 517 st 1.7. 5:222.7. 0:47 7037+7049


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.