Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7036

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1983

V provozu od: 1983

Vyřazení: leden 2014

Výrobní číslo: 173120

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 482 351 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
 9  826 út 7.1. 5:338.1. 0:15 7022+7036
 9  814 pá 3.1. 6:373.1. 20:42 7022+7036
 9  816 čt 2.1. 4:462.1. 18:37 7022+7036
Rok 2013
 9  808 ne 29.12. 9:1329.12. 21:10 7022+7036
 9  815 so 28.12. 5:2128.12. 21:59 7022+7036
 3  505 út 10.12. 15:0410.12. 20:24 7037+7036
 3  504 po 9.12. 5:379.12. 22:32 7037+7036
 3  512 pá 6.12. 6:187.12. 1:12 7037+7036
 3  521 čt 5.12. 6:045.12. 20:50 7037+7036
 3  504 st 4.12. 5:374.12. 22:32 7037+7036
 3  506 po 2.12. 5:472.12. 20:39 7037+7036
 3  523 pá 29.11. 6:3429.11. 20:03 7037+7036
 3  502 čt 28.11. 4:4728.11. 22:23 7037+7036
 3  504 st 27.11. 5:3727.11. 22:32 7037+7036
 3  505 út 26.11. 15:0426.11. 20:24 7037+7036
 3  502 po 25.11. 4:4725.11. 22:23 7037+7036
 3  506 pá 22.11. 5:4722.11. 20:39 7037+7036
 3  521 čt 21.11. 6:0421.11. 20:50 7037+7036
 3  502 st 20.11. 4:4720.11. 22:23 7037+7036
 3  512 út 19.11. 6:1820.11. 1:12 7037+7036
11 506 pá 25.10. 14:5825.10. 21:00 7037+7036
11 506 po 21.10. 14:5821.10. 21:00 7037+7036
11 506 pá 18.10. 14:5818.10. 21:00 7037+7036
 3  504 čt 17.10. 5:4217.10. 15:37 7036+7037*MU
17 504 út 8.10. 6:378.10. 19:20 7036+7037
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.