Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7034

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1983

V provozu od: 1983

Vyřazení: prosinec 2014

Výrobní číslo: 173118

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Odvoz do Kyjeva 7.9.2015

Najeto: cca 1 496 610 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
 9  808 so 12.4. 9:0512.4. 21:12 7034+7132
 9  824 pá 11.4. 7:0911.4. 19:02 7034+7132
 9  818 čt 10.4. 6:4510.4. 18:20 7034+7163
 9  824 st 9.4. 7:099.4. 19:02 7034+7163
 9  812 út 8.4. 6:218.4. 18:17 7034+7163
 9  807 po 7.4. 6:048.4. 0:45 7034+7163
 9  812 ne 6.4. 4:466.4. 23:59 7034+7163
 9  802 út 1.4. 5:482.4. 0:25 7034+7163
 9  829 po 31.3. 5:2531.3. 21:42 7034+7163
 9  817 ne 30.3. 5:3431.3. 0:35 7034+7163
 9  817 so 29.3. 7:5030.3. 0:35 7034+7163
 9  803 čt 27.3. 15:1527.3. 19:53 7034+7163
 9  831 út 25.3. 5:3226.3. 0:05 7034+7163
 9  808 po 24.3. 15:3525.3. 0:55 7034+7163
 9  818 so 22.3. 5:3423.3. 0:45 7034+7163
 9  802 pá 21.3. 5:4822.3. 0:25 7034+7163
 9  831 čt 20.3. 5:3221.3. 0:05 7034+7163
 9  817 st 19.3. 4:4619.3. 18:37 7034+7163
 9  823 út 18.3. 5:0018.3. 21:19 7034+7163
 9  807 po 17.3. 6:0418.3. 0:45 7034+7163
 9  802 ne 16.3. 8:2317.3. 0:55 7034+7163
 9  817 so 15.3. 7:5016.3. 0:35 7034+7163
 9  817 pá 14.3. 4:4614.3. 18:37 7034+7163
 9  803 čt 13.3. 15:1513.3. 19:53 7034+7163
 9  818 st 12.3. 6:4512.3. 18:20 7034+7163


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.