Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7027

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1983

V provozu od: 1983

Vyřazení: červen 2015

Výrobní číslo: 173111

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 546 517 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
22 519 pá 22.5. 6:2222.5. 9:12 7014+7027
22 503 čt 21.5. 5:5821.5. 19:56 7014+7027
22 520 st 20.5. 4:3820.5. 20:53 7014+7027
22 521 út 19.5. 15:4120.5. 0:07 7014+7027
22 519 út 19.5. 6:2219.5. 9:12 7014+7027
22 520 po 18.5. 4:3818.5. 20:53 7014+7027
22 507 ne 17.5. 7:3818.5. 0:53 7014+7027
22 513 so 16.5. 6:3817.5. 0:07 7014+7027
22 519 pá 15.5. 15:3315.5. 23:47 7047+7027
22 515 pá 15.5. 6:0715.5. 8:56 7047+7027
22 530 čt 14.5. 5:1114.5. 21:45 7047+7027
22 541 st 13.5. 5:5414.5. 0:47 7047+7027
22 540 út 12.5. 5:5012.5. 19:50 7047+7027
22 520 po 11.5. 4:3811.5. 20:53 7047+7027
22 510 ne 10.5. 8:1811.5. 0:13 7047+7027
22 506 so 9.5. 4:5810.5. 0:13 7047+7027
22 506 čt 7.5. 6:177.5. 20:29 7047+7027
22 503 st 6.5. 5:586.5. 19:56 7047+7027
22 540 po 4.5. 5:504.5. 19:50 7047+7027
22 510 so 2.5. 5:383.5. 0:53 7047+7027
22 509 pá 1.5. 9:001.5. 23:47 7047+7027
22 520 čt 30.4. 4:3830.4. 20:53 7047+7027
22 531 st 29.4. 5:2230.4. 0:35 7047+7027
22 503 út 28.4. 5:5828.4. 19:56 7047+7027
22 521 po 27.4. 15:4128.4. 0:07 7047+7027


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.