Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7023

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1983

V provozu od: 1983

Vyřazení: 24. 7. 2015

Výrobní číslo: 173107

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 492 210 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
22 527 út 21.7. 6:1621.7. 9:12 7023+7014
22 527 po 20.7. 6:1620.7. 9:12 7023+7033
22 506 ne 19.7. 12:4419.7. 23:07 7023+7033
22 507 pá 17.7. 6:2817.7. 9:22 7023+7033
22 527 čt 16.7. 14:0916.7. 22:29 7023+7033
22 527 čt 16.7. 6:1616.7. 9:12 7023+7033
22 507 st 15.7. 15:2415.7. 23:47 7023+7033
22 527 st 15.7. 6:1615.7. 9:12 7023+7033
22 531 út 14.7. 6:1014.7. 20:07 7023+7033
22 530 po 13.7. 6:3713.7. 20:14 7023+7033
22 520 pá 10.7. 5:3710.7. 19:21 7023+7033
22 510 čt 9.7. 4:3810.7. 0:13 7023+7033
22 523 út 7.7. 5:488.7. 1:13 7023+7033
22 518 po 6.7. 5:186.7. 22:16 7023+7033
22 504 so 4.7. 4:384.7. 21:07 7023+7033
22 510 pá 3.7. 4:384.7. 0:13 7023+7033
22 523 čt 2.7. 5:483.7. 1:13 7023+7033
22 531 st 1.7. 6:101.7. 20:07 7023+7033
22 513 út 30.6. 7:0830.6. 20:45 7023+7033
22 503 po 29.6. 5:5829.6. 19:56 7023+7033
22 506 ne 28.6. 12:4428.6. 23:07 7023+7033
22 504 so 27.6. 4:3827.6. 21:07 7023+7033
22 541 pá 26.6. 5:5427.6. 0:47 7023+7033
22 540 čt 25.6. 5:5025.6. 19:50 7023+7033
22 535 st 24.6. 5:3125.6. 1:13 7023+7033


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.