Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7022

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1983

V provozu od: 1983

Vyřazení: únor 2015

Výrobní číslo: 173106

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Reinkarnovaný vůz, září 2014

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
 9  804 pá 2.1. 5:522.1. 12:45 7201+7022*MU
 9  802 čt 1.1. 8:232.1. 0:55 7201+7022
Rok 2014
 9  809 st 31.12. 6:1431.12. 19:54 7201+7022
 9  804 út 30.12. 5:5231.12. 0:35 7201+7022
 9  815 so 27.12. 5:2227.12. 21:59 7201+7022
 9  817 pá 26.12. 5:3427.12. 0:35 7201+7022
 9  817 čt 25.12. 7:5326.12. 0:35 7201+7022
 9  801 st 24.12. 8:1224.12. 17:57 7201+7022
 9  803 út 23.12. 5:4924.12. 0:25 7201+7022
 9  823 po 22.12. 5:2523.12. 0:05 7201+7022
 9  812 ne 21.12. 9:2021.12. 18:46 7201+7022
 9  812 so 20.12. 9:2020.12. 18:46 7022+7232
 9  818 pá 19.12. 6:4519.12. 18:19 7022+7232
 9  833 čt 18.12. 14:5919.12. 0:15 7022+7232
 9  810 st 17.12. 6:1217.12. 20:31 7022+7253
 9  833 út 16.12. 14:5917.12. 0:15 7022+7253
 9  808 út 16.12. 7:1316.12. 9:39 7022+7253
 9  833 po 15.12. 14:5916.12. 0:15 7022+7253
 9  803 po 15.12. 6:5115.12. 9:15 7022+7276
 9  820 ne 14.12. 7:5215.12. 0:25 7022+7276
 9  803 so 13.12. 8:1614.12. 0:55 7022+7276
 9  833 pá 12.12. 14:5913.12. 0:15 7022+7276
 9  808 pá 12.12. 7:1312.12. 9:39 7022+7276
 9  812 čt 11.12. 6:2111.12. 18:17 7022+7276
 9  807 st 10.12. 6:0411.12. 0:45 7022+7276
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.