Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3SUCS ev. č. 7021

Evidované reklamní polepy:
Samsung ATIV Book 9 Lite (od 19. 9. 2013 do 28. 4. 2014)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1983

V provozu od: 1983

Vyřazení: 8. 11. 2015

Výrobní číslo: 173105

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 548 126 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
22 506 ne 8.11. 12:448.11. 23:07 7001+7021
22 519 so 7.11. 7:377.11. 22:28 7001+7021
22 513 pá 6.11. 15:096.11. 20:46 7001+7021
22 521 pá 6.11. 6:296.11. 9:20 7001+7021
22 519 čt 5.11. 6:225.11. 9:12 7001+7021
22 517 st 4.11. 15:254.11. 18:17 7001+7021
22 521 st 4.11. 6:294.11. 9:20 7001+7021
22 513 út 3.11. 15:093.11. 20:46 7001+7021
22 521 út 3.11. 6:293.11. 9:20 7001+7021
11 511 po 2.11. 6:242.11. 8:21 7021
11 505 pá 30.10. 6:0930.10. 19:40 7021
11 505 čt 29.10. 6:0929.10. 19:40 7021
11 512 út 27.10. 14:3927.10. 20:03 7021
11 512 po 26.10. 14:3926.10. 20:03 7021
11 512 pá 23.10. 14:3923.10. 20:03 7021
11 512 pá 23.10. 6:2323.10. 8:21 7021
11 512 čt 22.10. 6:2322.10. 8:21 7021
11 512 st 21.10. 14:3921.10. 20:03 7021
11 512 st 21.10. 6:2321.10. 8:21 7021
11 512 út 20.10. 6:2320.10. 8:21 7021
11 512 po 19.10. 14:3919.10. 20:03 7021
11 512 pá 16.10. 14:3916.10. 20:03 7021
11 512 čt 15.10. 14:3915.10. 18:00 7021*MU
11 512 st 14.10. 14:3914.10. 20:03 7021
22 515 so 10.10. 7:1910.10. 21:00 7021+7020*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.