Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SU ev. č. 7020

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3SU

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1982

V provozu od: 1982

Vyřazení: 12. 2. 2016

Výrobní číslo: 172049

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 586 430 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 32
Počet míst ke stání: 115
Maximální obsaditelnost: 147 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
sjSA 585 pá 12.2. 8:4512.2. 9:00 7020*1
22 517 po 1.2. 15:251.2. 18:15 7001+7020
22 517 po 1.2. 6:111.2. 9:04 7001+7020
22 518 ne 31.1. 5:1831.1. 17:00 7001+7020*MU
22 513 pá 29.1. 15:0929.1. 20:46 7001+7020
22 521 pá 29.1. 6:2929.1. 9:20 7001+7020
22 540 čt 28.1. 5:5028.1. 19:50 7001+7020
22 536 st 27.1. 5:3827.1. 19:40 7001+7020
22 529 út 26.1. 5:1126.1. 21:45 7001+7020
22 505 po 25.1. 14:2725.1. 19:52 7001+7020
22 523 po 25.1. 4:1825.1. 9:52 7001+7020
22 518 ne 24.1. 5:1824.1. 22:16 7001+7020
22 502 so 23.1. 7:5323.1. 23:27 7001+7020
22 509 pá 22.1. 6:5122.1. 20:07 7001+7020
22 529 čt 21.1. 5:1121.1. 21:45 7001+7020
22 509 st 20.1. 6:5120.1. 20:07 7001+7020
22 513 út 19.1. 15:0919.1. 20:46 7001+7020
22 519 út 19.1. 6:2219.1. 9:12 7001+7020
22 505 po 18.1. 14:2718.1. 19:52 7001+7020
22 512 ne 17.1. 4:1817.1. 21:35 7001+7020
22 515 so 16.1. 7:1917.1. 0:27 7001+7020
22 508 pá 15.1. 6:2515.1. 23:15 7001+7020
22 514 čt 14.1. 6:4314.1. 23:56 7001+7020
22 513 st 13.1. 15:0913.1. 20:46 7001+7020
22 519 st 13.1. 6:2213.1. 9:12 7001+7020
*1 = odstavení vozu do areálu ÚDDP
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.