Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SU ev. č. 7017

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3SU

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1982

V provozu od: 1982

Vyřazení: červen 2015

Výrobní číslo: 172046

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 706 765 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 32
Počet míst ke stání: 115
Maximální obsaditelnost: 147 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
22 515 pá 5.6. 6:075.6. 8:56 7017+7037
22 520 čt 4.6. 4:384.6. 20:53 7017+7037
22 523 st 3.6. 15:494.6. 0:27 7017+7037
22 503 út 2.6. 5:582.6. 19:56 7017+7037
22 530 po 1.6. 5:111.6. 21:45 7017+7037
22 508 ne 31.5. 12:5331.5. 23:53 7017+7037
22 522 so 30.5. 7:3130.5. 22:45 7017+7037
22 510 pá 29.5. 6:3329.5. 22:56 7017+7037
22 503 st 27.5. 5:5827.5. 19:56 7017+7037
22 503 út 26.5. 5:5826.5. 19:56 7017+7037
22 535 po 25.5. 5:3126.5. 1:13 7017+7037
22 520 ne 24.5. 9:1324.5. 22:19 7017+7037
22 522 so 23.5. 7:3123.5. 22:45 7017+7037
22 540 pá 22.5. 5:5022.5. 19:50 7017+7037
22 513 čt 21.5. 7:0821.5. 20:45 7017+7037
22 510 st 20.5. 6:3320.5. 22:56 7017+7037
22 515 út 19.5. 15:1719.5. 18:11 7017+7037
22 521 út 19.5. 6:2819.5. 9:20 7017+7037
22 513 ne 17.5. 4:3817.5. 22:45 7017+7037
22 512 so 16.5. 6:5817.5. 0:47 7017+7037
22 506 pá 15.5. 6:1715.5. 20:29 7017+7037
22 535 čt 14.5. 5:3115.5. 1:13 7017+7037
22 510 st 13.5. 6:3313.5. 22:56 7017+7037
22 510 út 12.5. 6:3312.5. 22:56 7017+7037
22 540 po 11.5. 5:5011.5. 19:50 7017+7037


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.