Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SU ev. č. 7014

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3SU

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1982

V provozu od: 1982

Vyřazení: 11. 1. 2016

Výrobní číslo: 172043

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 559 547 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 32
Počet míst ke stání: 115
Maximální obsaditelnost: 147 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
22 517 po 11.1. 15:2511.1. 18:17 7001+7014
22 517 po 11.1. 6:1111.1. 9:04 7001+7014
22 515 ne 10.1. 4:5810.1. 22:47 7001+7014
22 508 so 9.1. 5:1810.1. 0:35 7001+7014
22 508 pá 8.1. 6:258.1. 23:15 7001+7014
22 525 čt 7.1. 4:387.1. 18:50 7001+7014
22 501 út 5.1. 5:595.1. 22:45 7001+7014
22 523 po 4.1. 15:495.1. 0:27 7001+7014
22 521 po 4.1. 6:294.1. 9:20 7001+7014
22 512 ne 3.1. 4:183.1. 21:35 7001+7014
22 515 so 2.1. 7:193.1. 0:27 7001+7014
22 515 pá 1.1. 11:231.1. 22:47 7001+7014
Rok 2015
22 509 čt 31.12. 15:3431.12. 20:44 7001+7014
22 522 út 29.12. 5:4329.12. 19:33 7001+7014
22 510 ne 27.12. 8:1828.12. 0:13 7001+7014
22 508 so 26.12. 12:5326.12. 23:55 7001+7014
22 518 pá 25.12. 12:0425.12. 22:16 7001+7014
22 509 čt 24.12. 6:5824.12. 17:08 7001+7014
22 520 st 23.12. 5:3823.12. 19:21 7001+7014
22 508 út 22.12. 6:2522.12. 23:15 7001+7014
22 505 po 21.12. 14:2721.12. 19:52 7001+7014
22 513 po 21.12. 6:0721.12. 8:56 7001+7014
22 506 ne 20.12. 12:4420.12. 23:07 7001+7014
26 508 so 19.12. 4:4719.12. 21:32 7001+7014
22 529 čt 17.12. 5:1117.12. 21:45 7001+7014


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.