Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SU ev. č. 7009

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3SU

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1982

V provozu od: 1982

Vyřazení: prosinec 2013

Výrobní číslo: 172038

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 536 730 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 32
Počet míst ke stání: 115
Maximální obsaditelnost: 147 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2013
 7  503 pá 13.12. 14:5314.12. 0:46 7009+7010
17 506 út 10.12. 15:0710.12. 19:34 7009+7010
26 516 út 3.12. 7:133.12. 21:07 7009+7010
26 515 po 2.12. 15:012.12. 18:30 7009+7010
 3  505 pá 29.11. 15:0429.11. 20:24 7009+7010
22 526 čt 28.11. 6:0028.11. 21:15 7009+7010
22 526 po 25.11. 6:0025.11. 21:15 7009+7010
22 517 pá 22.11. 5:2122.11. 19:11 7009+7010
22 513 so 16.11. 5:1417.11. 1:09 7009+7010
 3  502 út 5.11. 4:475.11. 22:23 7009+7010
 3  515 po 4.11. 5:584.11. 20:57 7009+7010
 3  515 čt 31.10. 6:0331.10. 20:53 7009+7010
 3  512 pá 25.10. 6:2626.10. 1:07 7009+7010
 3  521 čt 24.10. 6:0924.10. 20:50 7009+7010
 3  512 út 22.10. 6:2623.10. 1:07 7009+7010
22 512 so 19.10. 6:5720.10. 0:45 7009+7010
 3  512 pá 18.10. 6:2619.10. 1:07 7009+7010
 3  512 čt 17.10. 6:2618.10. 1:07 7009+7010
 3  512 st 16.10. 6:2617.10. 1:07 7009+7010
 4  509 po 14.10. 13:5814.10. 19:47 7009+7010
 4  509 čt 10.10. 13:5810.10. 19:47 7009+7010
 4  502 st 9.10. 14:189.10. 19:38 7009+7010
 4  502 út 8.10. 14:188.10. 19:38 7009+7010
17 526 po 7.10. 6:227.10. 22:43 7009+7010
11 506 pá 4.10. 14:584.10. 21:10 7009+7010


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.